Tuesday , December 12 2017

जगन मोहन रेड्डी कांग्रेस का खु़फ़ीया हिस्सा

जगन मोहन रेड्डी की अदम गिरफ़्तारी के मुताल्लिक़ सी बी आई को वाज़ेह करना चाहीए कि आख़िर ग़ैर मह्सूब असासा जात मुआमला में सी बी आई जगन की गिरफ़्तारी से क्यों गुरेज़ कर रही है। रुक्न असेंबली तेलगुदेशम मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने आज ज

जगन मोहन रेड्डी की अदम गिरफ़्तारी के मुताल्लिक़ सी बी आई को वाज़ेह करना चाहीए कि आख़िर ग़ैर मह्सूब असासा जात मुआमला में सी बी आई जगन की गिरफ़्तारी से क्यों गुरेज़ कर रही है। रुक्न असेंबली तेलगुदेशम मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए ये बात कही।

उन्होंने बताया कि जगन के ग़ैर मह्सूब असासा जात मुक़द्दमा मैं मुल्ज़िम नंबर 2 विजए साई रेड्डी को सी बी आई ने गिरफ़्तार किया लेकिन मुल्ज़िम नंबर 1 की गिरफ़्तारी से गुरेज़ कर रही है। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि जगन मोहन रेड्डी खु़फ़ीया तौर पर कांग्रेस का हिस्सा बन चुके हैं और कांग्रेस हाईकमान की जानिब से जगन मोहन रेड्डी की पुश्त पनाही की जा रही है।

उन्हों ने सी बी आई को आज़ादाना तौर पर ख़िदमात की अंजाम दही का मश्वरा देते हुए कहा कि सी बी आई को चाहीए कि वो सयासी दबाउ को क़बूल किए बगै़र आज़ादाना तहक़ीक़ात को यक़ीनी बनाईं ताकि अवाम का सी बी आई पर एतिमाद बरक़रार रह सके। उन्हों ने वाई ऐस आर कांग्रेस को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि

वाई ऐस आर कांग्रेस की जानिब से दिन में ख़ाब देखे जा रहे हैं कि रियासत में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात की सूरत में वाई ऐस आर कांग्रेस इक़तिदार हासिल करेगी। मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने बताया कि जगन मोहन रेड्डी को मुल्ज़िम नंबर 2 की फ़िक्र लाहक़ है, लेकिन आई ए ऐस ओहदेदारों के मुताल्लिक़ जगन मोहन रेड्डी बिलकुल्लिया तौर पर मुतफ़क्किर नहीं है जिन्हों ने डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी के दौर-ए-हकूमत में आराज़ीयात की तख़सीस के सरकारी अहकामात पर दस्तख़त किए थे।

रुक्न असेंबली तेलगुदेशम ने इल्ज़ाम आइद किया कि जगन मोहन रेड्डी राज शेखर रेड्डी की मौत के बाद बल्कि राज शेखर रेड्डी की नाश की दस्तयाबी से कब्ल ही चीफ़ मिनिस्टर बनने के लिए तहरीक शुरू कर चुके थे। उन्हों ने जगन मोहन रेड्डी को इक़तिदार का हरीस और बद उनवानीयों की जड़ क़रार देते हुए कहा कि कांग्रेस की जानिब से वाई ऐस आर कांग्रेस सरबराह को गिरफ़्तार होने से बचाते हुए कांग्रेस अपने मुस्तक़बिल को महफ़ूज़ करने की कोशिश कर रही है।

मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने जगन मोहन रेड्डी मुआमला की आज़ादाना तहक़ीक़ात का मुतालिबा करते हुए कहा कि सी बी आई ओहदेदार सयासी दबाउ को क़बूल किए बगै़र ग़ैर जानिबदाराना तहक़ीक़ात को यक़ीनी बनाएं।

TOPPOPULARRECENT