Wednesday , December 13 2017

जगन मोहन रेड्डी की तड़प से राज शेखर रेड्डी की याद ताज़ा

वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर विजयाम्मां ने कहा कि अवाम के लिए जगन मोहन रेड्डी की तड़प देख कर उन्हें राज शेखर रेड्डी की याद ताज़ा हो गई। उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस की तीन साल की तकमील पर पार्टी ऑफ़िस पर मुनाक़िदा यौमे तासीस तक़रीब

वाई एस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर विजयाम्मां ने कहा कि अवाम के लिए जगन मोहन रेड्डी की तड़प देख कर उन्हें राज शेखर रेड्डी की याद ताज़ा हो गई। उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस की तीन साल की तकमील पर पार्टी ऑफ़िस पर मुनाक़िदा यौमे तासीस तक़रीब से ख़िताब करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। इस मौक़ा पर पार्टी पर्चम कुशाई के इलावा केक भी काटा गया।

इस तक़रीब में आमिर अली ख़ान और विजया रेड्डी के इलावा दीगर क़ाइदीन भी मौजूद थे। विजयाम्मां ने कहा कि राज शेखर रेड्डी ने इलाक़ा वारीयत, मज़हब और ज़ात पात से बालातर होकर रियासत के तीनों इलाक़ों की तरक़्क़ी और अवाम की फ़लाह और बहबूद के लिए काम किया, ताहम उन की मौत के बाद रियासत के अवाम मसाइल का शिकार हैं।

उन्हों ने कहा कि वाई एस आर कांग्रेस दोनों इलाक़ों (तेलंगाना और सीमा – आंध्र) की तरक़्क़ी के लिए काम करेगी उन्हों ने दोनों इलाक़ों के अवाम से जगन मोहन रेड्डी को आशीर्वाद देने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT