Monday , December 11 2017

जगन मोहन रेड्डी की राजनाथ सिंह से मुलाक़ात

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के सदर जगन मोहन रेड्डी ने आज बी जे पी के सदर राजनाथ सिंह से मुलाक़ात करते हुए 5 दिसमबर से शुरू होने वाले पार्लियामेंट के सरमाई सेशन में तेलंगाना बिल की पीशकशी की सूरत में बी जे पी से उसकी मुख़ालिफ़त करने की दरख

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के सदर जगन मोहन रेड्डी ने आज बी जे पी के सदर राजनाथ सिंह से मुलाक़ात करते हुए 5 दिसमबर से शुरू होने वाले पार्लियामेंट के सरमाई सेशन में तेलंगाना बिल की पीशकशी की सूरत में बी जे पी से उसकी मुख़ालिफ़त करने की दरख़ास्त की।

ताहम बी जे पी ने वाज़िह कर दिया कि वो आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ज़रीये अलाहिदा तेलंगाना के क़ियाम की हामी है। ताहम राजनाथ सिंह से जगन मोहन रेड्डी की इस मुलाक़ात को नुमायां एहमीयत हासिल होगई है क्यूंकि बी जे पी की क़ियादत में एन डी ए को 2014 के आम चुनाव‌ से पहले नए हलीफ़ों की तलाश है।

जगन मोहन रेड्डी की वालिदा वाई एस विजय लक्ष्मी ने भी हाल ही में बी जे पी क़ाइदीन से मुलाक़ात की थीं। जगन मोहन रेड्डी क़ौमी दारुल हुकूमत के दौरे पर हैं जहां उन्होंने सी पी आई एम के लीडर सीताराम यचोरी और सी पी आई के जनरल सेक्रेटरी सीतारम सुधाकर रेड्डी से मुलाक़ात करते हुए मुत्तहदा आंध्र प्रदेश की ताईद की अपील की थी।

सी पी आई (एम) ने मुत्तहदा आंध्र प्रदेश की हिमायत की लेकिन सी पी आई ने अलाहिदा तेलंगाना के क़ियाम की हिमायत करते हुए जगन के साथ इज़हार यगानगत से इनकार कर दिया था। जगन मोहन रेड्डी ने दावा किया कि आंध्र प्रदेश के 75 फ़ीसद अवाम रियासत की तक़सीम के मुख़ालिफ़ हैं।

TOPPOPULARRECENT