Thursday , December 14 2017

जगन मोहन रेड्डी दुनिया का सब से बड़ा बद उनवान(करप्ट) शख़्स

जगन मोहन रेड्डी दुनिया के सब से बड़े बद उनवान(करप्ट) और बे क़ाईदगियों में मुलव्वस(शामिल) शख़्स हैं। रुकन असेंबली तेलंगाना राष़्ट्रा समीती मिस्टर टी हरीश राव ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान ये रेमार्क किया। उन्हों ने बी जे पी क़ाइद और अप्पोज़ीशन लीडर लोक सभा मिसिज़ सुषमा स्वराज पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि

बदउनवानीयों(करप्शन ) के ख़िलाफ़ मुहिम चलाने का ऐलान करने वाली बी जे पी की क़ाइद अप्पोज़ीशन आंधरा प्रदेश में इंतिख़ाबी मुहिम के दौरान दुनिया के सब से बड़े करपट शख़्स के ताल्लुक़ से एक लफ़्ज़ नहीं कहतीं तो इस से अंदाज़ा होता है कि बी जे पी के क़ौल-ओ-फे़अल में कितना तज़ाद है।

मिस्टर टी हरीश राउ ने सुषमा स्वराज से इस्तिफ़सार (सवाल)किया कि आख़िर सुषमा, जगन मोहन रेड्डी की बदउनवानीयों(करप्शन ) पर क्यों ख़ामोश रहें और ऐसे कौनसे अवामिल(बात) हैं जिन के तहत भारतीय जनता पार्टी हलक़ा असेंबली परकाल से उम्मीदवार मैदान में उतारने पर मजबूर हुई।

रुकन असेंबली टी आर एस ने बताया कि बी जे पी ने सिर्फ वाई ऐस आर कांग्रेस उम्मीदवार को कामयाब बनाने के लिए अपना उम्मीदवार मैदान में उतारा है और क़ौमी क़ाइदीन ने इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेते हुए ये साबित करदिया है कि बी जे पी को तेलंगाना से ज़्यादा जगन मोहन रेड्डी को कामयाब बनाने में दिलचस्पी है।

उन्हों ने बताया कि बी जे पी का ये इक़दाम मुख़ालिफ़ तेलंगाना डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी के फ़र्ज़ंद(बेटे) की जमात को कामयाब बनाने के लिए किया गया है लेकिन बी जे पी और वाई ऐस आर कांग्रेस अपने इस मंसूबा पर नाकाम होंगे।

TOPPOPULARRECENT