Monday , December 11 2017

जगन मोहन रेड्डी पर तेलुगू देशम की तन्क़ीद

हैदराबाद 28 फ़रवरी: वाईएसआर कांग्रेस और इस के सदर वाईएस जगन मोहन रेड्डी पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए एपी हाउज़िंग कारपोरेशन के सदर-ओ-तेलुगू देशम लीडर वी रामिया ने कहा कि वाईएस आर कांग्रेस के अरकाने असेंबली जो हाल ही में तेलुगू देशम में शामिल हुए हैं वो अब ख़ुद को आज़ाद महसूस कर रहे हैं।

उन्होंने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि वाई एस आर कांग्रेस के क़ाइदीन जगन की क़ियादत में घुटन महसूस कर रहे थे और जो लोग अब तेलुगू देशम में शामिल हो गए हैं वो ख़ुद को आज़ाद महसूस कर रहे हैं। उन्होंने कहा कि मुल्क में कोई एसी रियासत नहीं है जहां अप्पोज़ीशन लीडर पर फ़ौजदारी मुक़द्दमात हूँ लेकिन जगन मोहन रेड्डी को फ़ौजदारी मुक़द्दमात का सामना है। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि ये अफ़सोस की बात है कि अप्पोज़ीशन क़ाइद राज भवन और अदालत के अहाते को अपने मीटिंगें की जगह के तौर पर इस्तेमाल कर रहे हैं।

जगन की तरफ से सियासी मुफ़ादात की तकमील के लिए इस्तेमाल की जाने वाली ज़बान पर एतराज़ करते हुए रामिया ने ख़बरदार किया कि जगन इस तरह की ज़बान इस्तेमाल करने से गुरेज़ करें। उन्होंने जगन से कहा कि वो अपनी पार्टी लीडर रोजा पर लगाम कसें क्युं कि वो भी जगन की तरह काबिल-ए-मज़म्मत रवैया इख़तियार कर रही हैं।

TOPPOPULARRECENT