Saturday , December 16 2017

जनतादल मुत्तहदा और आर जे डी इत्तेहाद पर संघ‌ परिवार फ़िक्रमंद

पटना: आर जे डी सदर लालू प्रसाद यादव ने बिहार के असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए जनतादल मुत्तहदा के साथ उनकी पार्टी की मुफ़ाहमत पर बी जे पी और आर एस एस की क़ियास आराईयों को मज़हकाख़ेज़ क़रार दिया और कहा कि उन्हें शिकस्त के ख़ौफ़ से सियासी इत्तेह

पटना: आर जे डी सदर लालू प्रसाद यादव ने बिहार के असेम्बली इंतेख़ाबात के लिए जनतादल मुत्तहदा के साथ उनकी पार्टी की मुफ़ाहमत पर बी जे पी और आर एस एस की क़ियास आराईयों को मज़हकाख़ेज़ क़रार दिया और कहा कि उन्हें शिकस्त के ख़ौफ़ से सियासी इत्तेहाद की फ़िक्र सत्ता रही है।

मिस्टर लालू प्रसाद यादव ने अपने ट्वीटर में बताया कि बी जे पी, आर एस एस और उनके हिमायती बाज़ मीडिया घराने आर जे डी। जे डी यू के इत्तेहाद पर फ़िक्रमंद नज़र आरहे हैं क्योंकि इंतेख़ाबात से क़बल ही उनके दिमाग़ों में शिकस्त का ख़ौफ़ तारी होगया है। लालू प्रसाद यादव का ये रद्द-ए-अमल ऐसे वक़्त सामने आया जब बी जे पी और हलीफ़ जमातों की जानिब से असेम्बली इंतेख़ाबात में कामयाबी को यक़ीनी बनाने के लिए आर जे डी । जनतादल मुत्तहदा के इत्तेहाद बिलख़सूस जनता परिवार के इंज़िमाम के हश्र पर क़ियास आराईयां की जा रही हैं।

क्योंकि जनता परिवार से वाबस्ता जमातों जनतादल मुत्तहदा , आर जे डी, आई उन एलडी, जनतादल सेकूलर, समाजवादी पार्टी और एसजे पी के इंज़िमाम पर हुनूज़ तात्तुल बरक़रार है। आर जे डी सरबराह का ये तबसरा इत्तेहाद की क़ियादत और 243 रुकनी बिहार असेम्बली के इंतेख़ाबात में दोनों जमातों के दरमियान नशिस्तों की तक़सीम के मसला पर इख़तिलाफ़ात के पेशे नज़र एहमीयत इख़तियार कर गया है।

TOPPOPULARRECENT