Monday , August 20 2018

जनता परिवार के इंज़िमाम पर तात्तुल

पटना: असेम्बली इंतेख़ाबात की आहट और जनता परिवार के इंज़िमाम पर तात्तुल से बिहार में सियासी माहौल गर्मा जाने के पेशे नज़र आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद यादव ने आज चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार के कोर्ट में गेंद डालते हुए कहा कि इत्तेहाद के

पटना: असेम्बली इंतेख़ाबात की आहट और जनता परिवार के इंज़िमाम पर तात्तुल से बिहार में सियासी माहौल गर्मा जाने के पेशे नज़र आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद यादव ने आज चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार के कोर्ट में गेंद डालते हुए कहा कि इत्तेहाद के बारे में क़तई फ़ैसला करने का वक़्त आगया है।

उन्होंने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि मैंने एक हफ़्ता क़बल नीतीश कुमार को टेलीफ़ोन किया था और बताया कि अय्याम तेज़ी से गुज़रते जा रहे हैं और अब हमें मिल बैठना चाहिए ताकि इत्तेहाद ए इंतेख़ाबात और नशिस्तों पर फ़ैसला किया जाये क्योंकि सियासी हलक़ों में जनता परिवार के इंज़िमाम के बारे में मुख़्तलिफ़ क़ियासी आराईयां की जा रही है जिस का अज़ाला ज़रूरी होगया है ।

आर जे डी सरबराह ने कहा कि नीतीश कुमार अपनी आँख के ऑप्रेशन की वजह से नहीं आसके हैं। जनता दल मुत्तहदा के सरबराह शरद यादव ने उन से मुलाक़ात कर के मज़कूरा उमोर पर मुतबादिला ख़्याल किया है।उन्हों ये बताया कि वक़्त का तक़ाज़ा है कि जनता परिवार के इत्तेहाद को जल्द अज़ जल्द क़तईयत दे दी जाये ताकि जनतादल मुत्तहदा मुजव्वज़ा असेम्बली मुफ़ाहमत के बारे में कांग्रेस और नेशनलिस्ट कांग्रेस पार्टी से बातचीत केलिए पेशरफ़त कर सके अगर आई आर जे डी और जे डी यू के दरमियान इंज़िमाम चाहते हैं तो मैं तैयार हूँ और अब हमें मिल बैठ कर मुनज़्ज़म फ़ैसला कर लेना चाहिए।

मिस्टर लालू प्रसाद यादव ने कहा कि अगर इत्तेहाद का फ़ैसला करलिया ग्यात-ओ-तमाम मसाइल बिशमोल क़ियादत और विज़ारत आला के उम्मीदवार की यकसूई करली जाएगी

TOPPOPULARRECENT