Monday , December 11 2017

जनरल पाशा की सुबकदोशी अमेरीका के लिए बड़ी राहत

अमेरीका ने पाकिस्तानी खु़फ़ीया महिकमा आई एस आई के सरबराह लेफ़टिनेनट जनरल अहमद शुजाअ पाशाह की ख़िदमात से सुबकदोशी पर आराम की सांस ली। अमेरीका के ताल्लुक़ात अहमद शुजाअ पाशा से हमेशा कशीदा रहे हैं। अमेरीका को अब उम्मीद है कि लीफ

अमेरीका ने पाकिस्तानी खु़फ़ीया महिकमा आई एस आई के सरबराह लेफ़टिनेनट जनरल अहमद शुजाअ पाशाह की ख़िदमात से सुबकदोशी पर आराम की सांस ली। अमेरीका के ताल्लुक़ात अहमद शुजाअ पाशा से हमेशा कशीदा रहे हैं। अमेरीका को अब उम्मीद है कि लीफ़टननट जनरल ज़ाहिद उल-इस्लाम के साथ अमेरीका के रवाबित ख़ुशगवार रहेंगे जिन्हें शुजाअ पाशाह का जांनशीन मुक़र्रर किया गया है।

ज़राए इबलाग़ को रूस, चीन, बर्तानिया, हिंदूस्तान, फ़्रांस, इसराईल या किसी और मोमालिक के महिकमा सुराग़ रसानी के सरबराह की तबदीली से कोई दिलचस्पी नहीं है। लेकिन पाकिस्तान के महिकमा सुराग़ रसानी के सरबराह को अमेरीका में बेइंतिहा एहमीयत दी जाती है। पाकिस्तानी आई ऐस आई का हेडक्वार्टर अमरीकी ज़राए इबलाग़ की तवज्जा का मर्कज़ है।

वाईट हाइज़ और महिकमा-ए-ख़ारजा की तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने भी बिलवासता तौर पर एहसास ज़ाहिर किया कि अब पाकिस्तान की ख़ारिजा पालिसी में नुमायां तबदीली मुम्किन है। शुजाअ पाशाह के बारे में सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि वो किसी फ़र्द के बारे में कोई राय ज़ाहिर नहीं करेंगी।

ये अमरीकी और पाकिस्तानी सुराग़ रसानी महिकमों के रवाबित का मसला है। इन्फ़िरादी रवाबित का नहीं। वाईट हाइज़ के ओहदेदारों ने भी फ़ौरी तौर पर कोई रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करने से इनकार करदिया।

TOPPOPULARRECENT