जनाब बरग़श अलसईद की शहर के मोअज़्ज़िज़ीन से मुलाक़ात

जनाब बरग़श अलसईद की शहर के मोअज़्ज़िज़ीन से मुलाक़ात

हैदराबाद 9 नवंबर (रास्त) मजान कनसालीडीटड कंपनी के सदर नशीन जनाब बरग़श सईद अलसईद इन दिनों हिंदूस्तान के दौरा पर हैं। जनाब बरग़श सईद अलसईद मस्क़त मैं सनअतों के फ़रोग़ के लिए कोशां हैं। उन्हों ने कहा कि मस्क़त इक्कीसवीं सदी में सनअती और ति

हैदराबाद 9 नवंबर (रास्त) मजान कनसालीडीटड कंपनी के सदर नशीन जनाब बरग़श सईद अलसईद इन दिनों हिंदूस्तान के दौरा पर हैं। जनाब बरग़श सईद अलसईद मस्क़त मैं सनअतों के फ़रोग़ के लिए कोशां हैं। उन्हों ने कहा कि मस्क़त इक्कीसवीं सदी में सनअती और तिजारती तरक़्क़ी का ख़ाहां है। जनाब इबराहीम बिन अबदुल्लाह मसक़ती की जानिब से उन के एज़ाज़ में तर्तीब दिए गए ज़ुहराना में जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर सियासत, जनाब महबूब आलम ख़ां, अल्लामा एजाज़ फ़र्ख़, जनाब अबद अल्लाह बिन महफ़ूज़, जनाब आमिर अली ख़ां न्यूज़ ऐडीटर और दीगर मोअज़्ज़िज़ीन से तबादला-ए-ख़्याल करते हुए जनाब बरग़श ने कहा कि हिंदूस्तान ने सनअती तरक़्क़ी में आलमी मयार को क़ायम रखा है और मस्क़त में इन ख़ुतूत पर सनअतों का क़ियाम यक़ीनन सूदमंद साबित होगा।

वो ख़ुसूसन फ़ौलाद की सनअत पर अपनी तवज्जा मबज़ूल किए हुए हैं। उन्हों ने जनाब इबराहीम बिन अबद अल्लाह मसक़ती की डेरी सनअत की सताइश करते हुए कहा कि मुस्तक़बिल क़रीब में मसक़ती डेरी का TETRAPACK अवाम के लिए एक तोहफ़ा साबित होगा।

Top Stories