Thursday , December 14 2017

जनाब यूसुफ़ क़ुरैशी के इंतेक़ाल से कांग्रेस को नुक़्सान

दिग्विजय‌ सिंह का मरहूम क़ाइद के अफ़रादे ख़ानदान से इज़हार ताज़ियत

दिग्विजय‌ सिंह का मरहूम क़ाइद के अफ़रादे ख़ानदान से इज़हार ताज़ियत

सीनियर कांग्रेस क़ाइद वसा बक़्क़ा चेयरमैन ए पी मैनोरिटी कमीशन यूसुफ़ क़ुरैशी के इंतेक़ाल को कांग्रेस पार्टी का अज़ीम नुक़्सान क़रार देते हुए ए आई सी सी जनरल सेक्रेटरी सेक्रेटरी वानचारज तेलंगाना व आंध्र प्रदेश दिग्विजय‌ सिंह ने मरहूम की अचानक मौत पर गहरे रंजोग़म का इज़हार किया।

आज यहां हैदराबाद में अपने दौरे के मौक़े पर मरहूम के लवाहिक़ीन से मुलाक़ात के दौरान ताज़ियत पेश करते हुए मरहूम यूसुफ़ क़ुरैशी को कांग्रेस का ऐसा सिपाही क़रार दिया जिस ने अपनी आख़िरी सांस तक पूरी संजीदगी के साथ कांग्रेस पार्टी की तरक़्क़ी के लिए काम किया है और कहा कि डिसिप्लिन के साथ कांग्रेस पार्टी की रियासत आंध्र प्रदेश में तरक़्क़ी के लिए काम करने वाले शख़्सियत का नाम यूसुफ़ क़ुरैशी था।

उन्होंने मरहूम के अहलिया के अलावा बेटे इमतियाज़ क़ुरैशी और दीगर लवाहिक़ीन से सब्र व तहमल के साथ रहने का मश्वरा दिया और कहा कि कांग्रेस पार्टी मरहूम के लवाहिक़ीन से मुकम्मल हमदर्दी रखती है। उन्हों ने मरहूम यूसुफ़ क़ुरैशी की पौत्री अनीस यू आई में शमूलीयत को ग़ैरमामूली इक़दाम क़रार देते हुए मुसर्रत का भी इज़हार किया और कहा कि मरहूम यूसुफ़ क़ुरैशी की कांग्रेस पार्टी के लिए ख़िदमात नाक़ाबिल -ए-फ़रामोश हैं।

TOPPOPULARRECENT