Monday , September 24 2018

जनाब शेख मुश्ताक़ अली अहमद रीजनल मैनिजर बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक को तरक़्क़ी

जनाब शेख मुश्ताक़ अली अहमद रीजनल मैनिजर बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक बराए हैदराबाद मरठवाड़ा और जुनूबी हिंद को तरक़्क़ी देते हुए उन्हें बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक का मैनिजिंग डायरैक्टर ओहदे पर फ़ाइज़ किया गया है । उन्हों ने अपनी इस नई

जनाब शेख मुश्ताक़ अली अहमद रीजनल मैनिजर बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक बराए हैदराबाद मरठवाड़ा और जुनूबी हिंद को तरक़्क़ी देते हुए उन्हें बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक का मैनिजिंग डायरैक्टर ओहदे पर फ़ाइज़ किया गया है । उन्हों ने अपनी इस नई ज़िम्मेदारी का जायज़ा भी हासिल कर लिया है । बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक की 74 साला तारीख में ये पहला मौक़ा है कि जुनूबी हिंद बिलख़सूस हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले मिस्टर शेख मुश्ताक़ अली अहमद को मैनिजिंग डायरैक्टर बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक के बावक़ार ओहदे पर इंतिख़ाब अमल में आया।

यहां ये बात काबिल-ए-ज़िकर है कि हालिया अर्सा में बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक के मुनाक़िदा इंतिख़ाबात में सदर नशीन ओहदे पर भी जनाब एस एम लाल जान पाशाह साबिक़ रुकन पार्ल्यमंट सीनियर तेलगू देशम क़ाइद का बिला मुक़ाबला इंतिख़ाब अमल में आया ।बताया जाता है कि बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक जब ख़सारा में था और दीगर तमाम कोपरेटिव बैंक्स भी ख़सारा से दो-चार हो गए थे लेकिन जनाब शेख मुश्ताक़ अली अहमद रीजनल मैनिजर की हैसियत से अपनी काविशों के ज़रीया बैंक की कारकर्दगी में बेहतरी पैदा करते हुए एक नया इन्क़िलाब बरपा किया । जिस के नतीजा में बॉम्बे मर्केंटाइल बैंक ख़सारा से बाहर आ सका और आज ज़बरदस्त नफ़ा बख़श बैंक साबित हो रहा है ।

TOPPOPULARRECENT