Monday , December 18 2017

जनार्धन देवेदी पर कांग्रेस की तन्क़ीद, तादीबी कार्रवाई मुम्किन

नई दिल्ली

नई दिल्ली

पार्टी लीडर जनार्दन द्विवेदी की जानिब से वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की सताइश किए जाने का सख़्त नोट लेते हुए कांग्रेस ने आज उन पर तन्क़ीद की और तादीबी कार्रवाई करने का इशारा दिया है। अपने सीनियर तरीन जनरल सेक्रेटरी के ख़िलाफ़ कांग्रेस ने बरहमी ज़ाहिर की है।

ताहम 69 साला जनार्दन द्विवेदी का इस्तिदलाल है कि उन्होंने मोदी की सताइश नहीं की और उनके बयान को ग़लत अंदाज़ में पेश किया गया। कांग्रेस जनरल सेक्रेटरी विजय‌ माकन ने यहां एक प्रेस कान्फ़्रेंस में कहा कि द्विवेदी ने जो कुछ कहा है वो कांग्रेस के नज़रिरे के यकसर मुग़ाइर है।

हिन्दुस्तानिय‌त का नज़रिया ही मोदी हुकूमत की कामयाबी होसकती है। इस तरह के बयान में हिन्दुस्तानिय‌त की कामयाबी का कोई अंसर नहीं है। उन्होंने द्विवेदी पर तन्क़ीद की कि गुजरात में 2002 के फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ के लिए ज़िम्मेदार वज़ीर-ए-आज़म मोदी की 7 माह पुरानी हुक्मरानी पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करना देवेदी के लिए मुनासिब नहीं था।

मोदी जब चीफ़ मिनिस्टर थे उस वक़्त इन में हिन्दुस्तानिय‌त दिखाई नहीं दी। अब वज़ीर-ए-आज़म की हैसियत से इन में हिन्दुस्तानिय‌त देखने का इज़हार शर्मनाक है। उन्होंने कहा कि गुज़िश्ता 7 माह से दिल्ली में सदर राज है और जिस में मोदी हुकूमत को ग़ैर कारकरद और त्रिलोक पूरी और पावाना के बिशमोल कई मुक़ामात पर तशद्दुद के कई वाक़ियात के लिए ज़िम्मेदार समझा जा रहा है। ऐसे में मोदी की तारीफ़ करना बी जे पी की जानिब झुकाओ का मज़हर है।

TOPPOPULARRECENT