Monday , December 11 2017

जनीफ़र लोपेज़ के बेजा माँग‌, आई पी एल की शुरूआती खेल‌ से बाहर

लास ऐंजलिस 31 मार्च : इंडियन प्रीमयर लीग (आई पी एल) के छटे ऐडीशन की शुरूआती खेल‌ को यादगार बनाने की तैयारियां अपने उरूज पर पहूंच चुकी हैं । लेकिन हाली वुड अदाकारा-ओ-पाप सिंगर जनीफ़र लोपेज़ को आई पी एल इंतिज़ामिया ने उनके बेजा और महंगे तरीन मुतालिबात के बाद आई पी एल की शुरूआती खेल‌ से उन्हें बाहर कर दिया है ।

43 साला पाप सिंगर ने आमद-ओ-रफ़त के लिए ना सिर्फ़ एक ख़ानगी तय्यारा का मुतालिबा किया बल्कि महंगी तरीन होटलों में अपने कई गै़रज़रूरी अमला जिस में उनके स्टाइलिश अस्सिटैंटस और शेफ़ भी शामिल हैं, उन के लिए दर्जनों कमरों की बुकिंग का भी मुतालिबा किया है ।

मंगल को मुनाक़िद शुदणी आई पी एल की शुरूआती तक़रीब की ज़िम्मेदारी कोलकता नाईट रायडरस के मालिक शाहरुख ख़ान की कंपनी रैड चिलीज़ को सोपी गई है और उमीद की जा रही है कि इस इफ़्तिताही तक़रीब में बाली वुड के अलावा हाली वुड के कई मशहूर शख्सियतें अपने फ़न का मुज़ाहरे करेंगी ।

लेकिन इंतिज़ामिया ने जनीफ़र लोपेज़ के महंगे मुतालिबात के बाद उन्हें नजरअंदाज़ करदेना ही बेहतर समझा । दूसरी जानिब लोपेज़ के तर्जुमान ने कहा कि लोपेज़ ने अपने एलबम की रिकार्डिंग के बाइस आई पी एल की इफ़्तिताही तक़रीब में शिरकत की पेशकश को खत्म‌ कर दिया है ।

जनीफ़र लोपेज़ के महंगे मुतालिबात और आई पी एल इंतिज़ामिया की जानिब से उन्हें नजरअंदाज़ किए जाने के बाद दोनों फ़रीक़ैन की जानिब से जहां मुतज़ाद बयानात आरहे हैं वहीं समाजी राबिता के नैट वर्क़्स पर अव्वामी बहस का एक सिलसिला शुरू होचुका है जिस में बेशतर हिंदूस्तानी शायक़ीन ने इंतिज़ामिया को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया है ।

समाजी राबिता के नैटवर्क पर जो अव्वामी बहस शुरू होचुकी है इस में एक शख़्स ने कहा कि आई पी एल इंतिज़ामिया जोकि गै़रज़रूरी तक़ारीब पर एक मोटी रक़म ख़र्च कररहा है । हालाँकि क्रिकेट दुनिया में पहले ही कई मारूफ़ नाम शामिल हैं लिहाज़ा इंतिज़ामिया को चाहिए कि मुल्क की तरक़्क़ी पर पैसा ख़र्च करना चाहिए ।

इस ख़्याल की हिमायत करते हुए एक और शख़्स ने कहा कि अजय‌ अन्नान की तजवीज़ सद फ़ीसद दरुस्त है क्योंकि मुल्क को फ़िलहाल कई बुनियादी मसाइल का सामना है जिस में मौसिम-ए-गर्मा में पानी का बोहरान सब से ऊपर है लिहाज़ा क्रिकेट दुनिया के अर्बाब मजाज़ को हासिल होने वाली कुछ रक़म इस बोहरान के हल के लिए ख़र्च करनी चाहिए ताकि एक आम आदमी को ज़िंदगी की बुनियादी ज़रूरत पानी आसानी से मिल सके ।

इस इक़दाम से ना सिर्फ़ मुल्क के अव्वाम को फ़ायदा होगा बल्कि वो दुनिया भर में इज़्ज़त की नज़र से देखी जाने वाली दौलत भी हासिल कर पाऐंगे । दरीं असना एक और क्रिकेट शावक अशोक कुमार ब्रह्मा ने आई पी एल की इफ़्तिताही तक़रीब में जनीफ़र लोपेज़ के प्रोग्राम के लिए अमेरीकी पाप सिंगर के नाज़-ओ-नख़रे बर्दाश्त करने के अलावा उन पर कसीर रक़म ख़र्च करने पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि हिंदूस्तानी अव्वाम के लिए बाली वुड हीरोइनस कैटरीना कैफ़ और करीना कपूर ही काफ़ी हैं जोकि हिंदूस्तानियों में मशहूर भी हैं ।

उन्हों ने सवाल किया कि ऐसे कितने हिंदूस्तानी हैं जोकि जनीफ़र लोपेज़ को जानते भी हैं ? अलावा अज़ीं ये भी तन्क़ीद की गई है कि आई पी एल के अर्बाब मजाज़ अमेरीकी अदाकारों और इस मुल्क से ताल्लुक़ रखने वाली शख़्सियतों में दिलचस्पी दिखा रहे हैं और वो यहां आकर क्या करेंगे ।

हिंदूस्तान में सलीबरीटीज़ की कमी नहीं लिहाज़ा आई पी एल इंतिज़ामिया को अमेरीकी के सामने घुटने टेकने की ज़रूरत नहीं है ।

TOPPOPULARRECENT