Friday , December 15 2017

जन लोक पाल बिल में ताख़ीर , आम आदमी पार्टी पर तन्क़ीद

नई दिल्ली: सदर दिल्ली कांग्रेस अजय‌ माकन ने आज आम आदमी पार्टी हुकूमत पर तन्क़ीद की कि जन लोक पाल बिल में ताख़ीर की जा रही है और उसे असेम्बली के आने वाले सैशन में पेश करने से गुरेज़ हुआ है। आपकी हुकूमत बहुत ज़रूरी जन लोक पाल को लागू कराने के मामले में असेम्बली के छः सैशन पहले ही ज़ाए कर चुकी है, माकन ने इस बात के साथ आम आदमी पार्टी सरबराह अरविंद केजरीवाल से अपील की कि इस बिल में मज़ीद ताख़ीर करने के अपने फ़ैसले पर नज़रेसानी करें।

जन लोक पाल के तक़र्रुर में ताख़ीर पर सख़्त नाराज़गी ज़ाहिर करते हुए माकन ने केजरीवाल से इस्तिफ़सार किया कि आया ये ताख़ीर आपकी काबीना में करप्शन के हालिया मामलों और प्याज़, शक्कर वग़ैरा की हुसूलयाबी में बे क़ाईदगियों के इल्ज़ामात की बिना पर तो नहीं है।

कांग्रेस लीडर ने कहा कि जन लोक पाल इंडिया अगेंस्ट करप्शन और आम आदमी पार्टी का असल मक़सद है जबकि ये पार्टी ने इसी मुख़ालिफ़ करप्शन तहरीक से जन्म लिया है। माकन ने कहा कि 2013 और 2015 के दिल्ली असेम्बली इंतेख़ाबात में ये आम आदमी पार्टी का सरगर्मी से किया गया वादा है।

साबिक़ा केजरीवाल हुकूमत ने इसी मसले पर मुस्तफ़ी हो कर कांग्रेस को मोरीद-ए-इल्ज़ाम ठहराया था कि ताक़तवर जन लोक पाल बिल को पेश करने नहीं दिया जा रहा है, फिर भी इन्सिदाद-ए-बदउनवानी का इदारा कहीं दिखाई नहीं दे रहा है।

TOPPOPULARRECENT