Thursday , December 14 2017

जमशेद पुर के इलाक़ा मंगू में वीएचपी का बंद

जमशेद: विश्वा हिंदू परिषद की अपील पर आज इलाक़ा मंगू में आम ज़िन्दगी मुतास्सिर होगई जहां पर छेड़ छाड़के वाक़िया के बाद पुलिस ने इमतिनाई अहकामात नाफ़िज़ करदिए हैं। पुलिस ने बताया कि एहतेजाजियों ने कल रात ख़ातून से छेड़छाड़ के क़सूरवारों की गिरफ़्तारी का मुतालिबा करते हुए सड़कों पर बैठ गए और टायरों को जलाते हुए कई घंटों तक ट्रैफ़िक रोक दी।

उन्होंने बताया कि दोनों फ़िरक़ों के छोटे छोटे ग्रुपस मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर इकट्ठा होगए। लेकिन पुलिस ने फ़िलफ़ौर मुदाख़िलत करके तसादुम को टाल दिया जबकि गड़बड़ ज़दा इलाक़ा मंगू में सीनियर ओहदेदारों को मुतय्यन कर दिया गया है। बताया जाता है कि पुलिस ने तसादुम पर आमादा ग्रुपस को मुंतशिर करने के लिए हवा में आँसू गैस शैल्स दागे़ और फायरिंग भी की लेकिन सरकारी ज़ड़ाइअ ने उसकी तसदीक़ नहीं की।

कमिशनर को लिहिन डीवीझ़न मिस्टर अरूण ने बताया कि सूरत-ए-हाल कशीदा लेकिन क़ाबू में है। अमन-ओ-क़ानून की बरक़रारी के लिए इज़ाफ़ी पुलिस जमईयत तलब करली गई है। उन्होंने बताया कि सूरत-ए-हाल बिगाड़ने के ज़िम्मेदार अफ़राद को बख्शा नहीं जाएगा ताहम जमशेद पर में आज हफ़तावारी तातील के बाइस तमाम दुक्का नात और मार्किटस बंद रखे गए।

कल शब एक ख़ातून से छेड़छाड़ के वाक़िया के बाद दोनों फ़िरक़ों के अफ़राद ने एक दूसरे पर ईंटों से हमला कर दिया जिस में सैंकड़ों अफ़राद बिशमोल डिप्टी एस पी और एक इन्सपेक्टर ज़ख़मी होगए। कशीदा सूरत-ए-हाल के बाद इलाक़ा में दफ़ा 144 नाफ़िज़ कर दिया गया है। इस इलाक़ा में दो यौम क़बल भी छेड़छाड़ का एक और वाक़िया पेश आया था।

TOPPOPULARRECENT