Monday , December 18 2017

जमशेद पुर में सूरत-ए-हाल बेहतर ,कर्फ़यू में मज़ीद नरमी

जमशेद पुर: जमशेद पुर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मुख़्तलिफ़ औक़ात में कर्फ़यू में नरमी दी गई। जहां पर भी झड़पें हुई थीं वहां पर पीर के दिन कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया था। आज किसी नाख़ुशगवार वाक़िये की इत्तेला नहीं मिली। फ़सादज़दा इलाक़ों मंगू, आज़ाद नगर, ओलीडीहा और एमजीएम पुलिस स्टेशनों की हुदूद में 8 बजे ता 10 बजे और 2 बजे ता 5 बजे कर्फ़यू में नरमी की गई।

ज़रिया मशरिक़ी सिंह भौम के अफ़्सर रवाबित आम्मा अवीनाश ने कहा कि बाक़ी शहर में 10 बजे ता 6 बजे कर्फ़यू में नरमी दी गई है। डी सी पी डाँक्टर अमिताभ कुशल और एस एस पी अनूप टी मैथीयू ने मुतास्सिरा इलाक़ों का दौरा करके सूरत-ए-हाल से वाक़फियत हासिल की।

सूरत-ए-हाल बेहतर होरही थी। कोई फ़ैसला स्कूल्स कल से दुबारा खोलने के बारे में अभी नहीं किया गया है। ज़िला इंतेज़ामीया ने इमतिनाई अहकाम दफ़ा 144 के तहत नाफ़िज़ किए थे जबकि पीर के दिन एक लड़की को हिरासाँ करने के वाक़िये पर दो फ़िरक़ों के दरमियान कशीदगी और पर तशद्दुद झड़पें हुई थीं।

एक मुशतर्का प्रेस कान्फ़्रेंस से कल रात ख़िताब करते हुए कुशल और मैथीयू ने कहा कि मुबय्यना हिरासानी की कोई शिकायत दर्ज नहीं करवाई गई है। मैथीयू ने कहा कि मुंसिफ़ाना और ग़ैर जांबदाराना तहक़ीक़ात झड़पों के बारे में की जाएंगी और उनकी वजह का पता चलाया जाएगा।

उन्होंने कहा कि अगर मुबय्यना हिरासानी के सिवाए कोई और वजह से पता चल जाये तो मुम्किना हद तक सख़्त इक़दाम किया जाएगा। क़ब्लअज़ीं हुकूमत झारखंड ने दो फ़िरक़ों की झड़प के बारे में तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है।

TOPPOPULARRECENT