Tuesday , December 19 2017

जम्मू इलाक़े में दहश्तगर्द हमलों की पाकिस्तानी मज़म्मत

पाकिस्तान ने आज जम्मू के इलाक़े में दहश्तगर्द हमलों की मज़म्मत करते हुए कहा कि इस से साफ़ ज़ाहिर है कि हिन्दुस्तान और पाकिस्तान दोनों में पुरतशदुद हमलों में कोई कमी नहीं आई है। हालाँकि दोनों ममालिक अपने अवाम के बेहतर मुस्तक़बिल के ल

पाकिस्तान ने आज जम्मू के इलाक़े में दहश्तगर्द हमलों की मज़म्मत करते हुए कहा कि इस से साफ़ ज़ाहिर है कि हिन्दुस्तान और पाकिस्तान दोनों में पुरतशदुद हमलों में कोई कमी नहीं आई है। हालाँकि दोनों ममालिक अपने अवाम के बेहतर मुस्तक़बिल के लिए रास्ता तलाश कररहे हैं। पाकिस्तानी हाई कमीशन से जारी करदा एक बयान में कहा गया है कि दहश्तगर्दी एक बुराई है।

पाकिस्तान सब से पहले इसका मुतास्सिरा मुल्क रह चुका है। हम दहश्तगरदों के तशद्दुद का हमारे मुआशरे और इलाक़े से ख़ातमा करने के लिए कोई दक़ीक़ा उठा नहीं रखेंगे। बयान में कहा गया है कि पाकिस्तान दहश्तगर्दी की हर नौईयत और हर शक्ल में सख़्त तरीन मज़म्मत करता है और जम्मू में आज जो अफ़राद हलाक हुए हैं उनके अरकाने ख़ानदान से दिल्ली ताज़ियत का इज़हार करता है। ज़बरदस्त मुसल्लह अस्करीयतपसंदों ने फ़ौजी यूनीफार्म में पुलिस स्टेशन और फ़ौजी कैंप पर आज हमला किया था।

TOPPOPULARRECENT