Friday , December 15 2017

जम्मू-ओ-कश्मीर ने हिंद-पाक बातचीत जारी रखने की हिमायत की

हिंदूस्तान और पाकिस्तान के माबैन तमाम सयासी मसाएल हल करने की ग़रज़ से मुज़ाकरात जारी रखने की हिमायत करते हुए जम्मू-ओ-कश्मीर के वज़ीर-ए-आला उमर अबदुल्लाह ने कहा कि मख़लूत हुकूमत इस मसला के दाख़िली पहलू के हल के लिए हर तरह का तआवुन (मदद) दे

हिंदूस्तान और पाकिस्तान के माबैन तमाम सयासी मसाएल हल करने की ग़रज़ से मुज़ाकरात जारी रखने की हिमायत करते हुए जम्मू-ओ-कश्मीर के वज़ीर-ए-आला उमर अबदुल्लाह ने कहा कि मख़लूत हुकूमत इस मसला के दाख़िली पहलू के हल के लिए हर तरह का तआवुन (मदद) देगी।

मिस्टर अबदुल्लाह ने सेक्रेटऱेट में सहाफ़ीयों से कहा कि मुझे उम्मीद है कि हिंदूस्तान और पाकिस्तान अपने तमाम हल तलब सयासी और दीगर ( दूसरे) मसाएल ( समस्यांए) के हल के लिए मुज़ाकरात का अमल जारी रखेंगे। मिस्टर अबदुल्लाह ने कहा कि वो और जम्मू-ओ-कश्मीर के अवाम गुज़शता माह मुज़ाकरात की बहाली का ख़ैर मुक़द्दम करते हैं।

उन्होंने कहा कि हम इस अमल के जारी रहने की हिमायत करते हैं ताकि तमाम मसाएल (समस्याएं) पुरअमन तरीक़े से हल हो सकें। उन्होंने कहा कि इस मसला के दो पहलू हैं , दाख़िली और ख़ारिजी ( आंतरिक और बाहरी)। दोनों को हल करने की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT