Tuesday , December 12 2017

जम्मू-ओ-कश्मीर में तशकील हुकूमत की कोशिशों का अहया

जम्मू मुशतर्का अक़ल्लतरीन प्रोग्राम पर बी जे पी- पी डी पी में ठोस मज़ाकरात, मुफ़्ती मुहम्मद सईद का एलान

जम्मू

मुशतर्का अक़ल्लतरीन प्रोग्राम पर बी जे पी- पी डी पी में ठोस मज़ाकरात, मुफ़्ती मुहम्मद सईद का एलान

पीपल्ज़ डेमोक्रेटिक पार्टी के सरपरस्त मुफ़्ती मुहम्मद सईद ने आज कहा है कि जम्मू-ओ-कश्मीर अवाम को बेहतरीन हुक्मरानी फ़राहम करने के लिए मुशतर्का अक़ल्लतरीन प्रोग्राम पर पी डी पी और बी जे पी के दरमियान ठोस और पायदार मुज़ाकरात किए जाएं और दोनों जमातें शाना बह शाना मिल कर काम करेंगे।

उन्होंने कहा कि रियासत में तशकील हुकूमत से क़ब्ल मुशतर्का अक़ल्लतरीन प्रोग्राम को क़तईयत दी जाएगी। क्योंकि हम हसूल-ए‍-इक्तेदार के लिए बेचैन नहीं हैं। उन्होंने बताया कि तशकील हुकूमत के अमल को शफ़्फ़ाफ़ बनाया जाएगा और कोई चीज़ राज़ में नहीं रखी जाएगी ताकि अवाम को बेहतरीन हुक्मरानी के वादा की तकमील की जा सके।

मुफ़्ती मुहम्मद सईद ने कहा कि मुख़्तलिफ़ मसाइल पर इत्तेफ़ाक़ राय के लिए खुले मुज़ाकरात किए जाऐंगे क्योंकि दोनों जमातों के पास एक वीज़न है और मुज़ाकरात से जो भी नताइज बरामद होंगे मंज़रे आम पर लाया जाएगा और कोई चीज़ पोशीदा नहीं रहेगी। ये दरयाफ़त किए जाने पर तशकील हुकूमत के लिए कोई वक़्त मुक़र्रर किया गया है और बी जे पी के साथ मुज़ाकरात कब शुरू किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि हमें कोई जल्दी नहीं है और मुशतर्का अक़ल्लतरीन प्रोग्राम को क़तईयत देने के बाद ही हुकूमत का क़ियाम अमल में लाया जाएगा। मुफ़्ती सईद ने मज़ीद बताया कि साल 2002 में मसाइल की बुनियाद पर पी डी पी और कांग्रेस ने मुशतर्का अक़ल्लतरीन प्रोग्राम पर इत्तेफ़ाक़ राय करलिया था जिस में ये अह्द किया गया था कि रियासत में अमन, तरक़्क़ी और ख़ुशहाली को यक़ीनी बनाया जाएगा।

उन्होंने कहा कि रियासती अवाम के बारे में पीपल्ज़ डेमोक्रेटिक पार्टी की तर्जीहात बदल गए हैं अब वो हिन्दुस्तान और पाकिस्तान के दरमियान दोस्ताना ताल्लुक़ात के लिए काम करेगी। उन्होंने कहा कि हम कश्मीरी अवाम को मसाइब-ओ-आलात से नजात और रियासत को अमन का गहवारा बनाना चाहते हैं और रियासत के तीनों इलाक़ों जम्मू, लद्दाख और कश्मीर की तरक़्क़ी और ख़ुशहाली को यक़ीनी बनाया जाएगा।

वाज़िह रहे कि रियासती असेम्बली में पीपल्ज़ डेमोक्रेटिक पार्टी 28 नशिस्तों के साथ सब से बड़ी पार्टी बन कर उभरी है जोकि फ़िलहाल मुअत्तल रखी गई है। बी जे पी के 25 अरकाने असेम्बली हैं और उसे 2 आज़ाद अरकान की ताईद हासिल है। किसी भी जमात को वाज़िह अक्सरीयत हासिल ना होने और तशकील हुकूमत में नाकामी के बाद रियासत में 9 जनवरी को गवर्नर राज क़ायम कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT