Thursday , December 14 2017

जम्मू-कश्मीर में फ़ौज को ख़ुसूसी इख़्तयारात क़ानून अनक़रीब बर्ख़ास्त

श्रीनगर 22 अक्टूबर (पी टी आई) आरमद फोर्सेस स्पैशल यावरस ऐक्ट (AFSPA) और डसटरबड एरियास ऐक्ट (DAA) को जम्मू-ओ-कश्मीर के कुछ इलाक़ों से आइन्दा चंद दिनों में बिलकुल ख़तन कर दिया जाएगा।

श्रीनगर 22 अक्टूबर (पी टी आई) आरमद फोर्सेस स्पैशल यावरस ऐक्ट (AFSPA) और डसटरबड एरियास ऐक्ट (DAA) को जम्मू-ओ-कश्मीर के कुछ इलाक़ों से आइन्दा चंद दिनों में बिलकुल ख़तन कर दिया जाएगा।

वज़ीर-ए-आला उम्र अबदुल्लाह ने ये बात कही। अवाम को इस बात का तीक़न देते हुए कि मज़कूरा बाला क़वानीन को ख़तन करने से अवाम पर इस का कोई मनफ़ी असर मुरत्तिब नहीं होगा।

उमर अबदुल्लाह ने कहा कि क़वानीन को ख़तन करने से रियास्ती पुलिस और नियम फ़ौजी दस्तों के कंधों पर ज़ाइद बोझ आ जाएगा।

यहां से क़रीब ज़्यो इन इलाक़ा में पुलिस के यौम शहीदां के एक जलसा से ख़िताब करते हुए उम्र अबदुल्लाह ने कहा कि अब वक़्त आ गया हीका मज़कूरा बाला दोनों क़वानीन को ख़तन करदिया जाय जिन का इतलाक़ रियासत में अस्करीयत पसंदी में इज़ाफ़ा के बाद हुआ था। लेकिन अब ये ज़रूरी हो गया है कि रियासत के कुछ इलाक़ों से AFSPA और DAA को बर्ख़ास्त करदिया जाई। अलबत्ता कुन इलाक़ों में उन्हें बर्ख़ास्त किया जाएगा इस के बारे में उम्र अबदुल्लाह ने कुछ नहीं बताया।

उन्हों ने सिर्फ इतना कहा कि फ़िलहाल वो इस मौक़िफ़ में नहीं हैं कि इलाक़ों के नाम बता सकें। उन्हों ने एक बार फिर अपनी बात दुहराते हुए कहा कि क़वानीन की बर्ख़ास्तगी से पुलिस और नियम फ़ौजी दस्तों की ज़िम्मेदारी ज़रूर बढ़ेगी लेकिन अवाम पर इस का कोई मनफ़ी असर मुरत्तिब नहीं होगा।

उन्हों ने कहा कि दीगर इलाक़ों की सूरत-ए-हाल में बेहतरी के बाद वहां से भी इन दोनों क़वानीन को मुकम्मल तौर पर बर्ख़ास्त करदिया जाएगा क्योंकि गुज़शता साल पुलिस और दीगर सीकोरीटी फोर्सेस की हलाकत के वाक़ियात में नुमायां कमी हुई, जिस से ये ज़ाहिर होजाता हीका हालात में बेहतरी पैदा हो रही है।

मुल्क भर में जुमला 635 शहीदों में से जम्मू-ओ-कश्मीर में शहीद होने वालों की तादाद सिर्फ 18 है हालाँकि रियासत में एक ज़माने में दहश्तगर्दी का बाज़ार गर्म था जबकि दिल्ली जैसी छोटी रियासत में शहीदों की तादाद 15 है जिस से एक बार फिर ये वाज़िह होजाता हीका जम्मू-ओ-कश्मीर में सूरत-ए-हाल वाक़ातन बेहतर हुई जा रही है।

TOPPOPULARRECENT