Monday , December 11 2017

जम्मू में मामूलात-ए-ज़िंदगी बहाल ,किश्तवाड़ में कर्फ़यू बरक़रार

मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला का दौरा जम्मू-ओ-कश्मीर,सरहदी चौकीयों पर सूरत-ए-हाल का जायज़ा

मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला का दौरा जम्मू-ओ-कश्मीर,सरहदी चौकीयों पर सूरत-ए-हाल का जायज़ा
किश्तवाड़ इलाक़े में फ़िर्कावाराना फ़सादाद के एक हफ़्ते बाद जम्मू इलाक़े में मामूलात ज़िंदगी बहाल होगई किश्तवाड़ में मुसलसल आठवें दिन भी कर्फ़यू बरक़रार है । जम्मू में दूकानें और दफ़ातिर दुबारा खुल गए और अवाम मामूलात-ए-ज़िंदगी की तकमील करने लगे ।

किश्तवाड़ के डिस्ट्रिक्ट मजिस्ट्रेट बसीर ख़ान ने कहा कि सूरत-ए-हाल पुरअमन है किसी नाख़ुशगवार वाक़िये की कहीं से भी इत्तिला नहीं मिली ।कर्फ़यू में नरमी पर ग़ौर किया जा रहा है ताहम इसका इन्हिसार सूरत-ए-हाल पर है । फ़िर्कावाराना झड़पों के बाद जिस में तीन अफ़राद हलाक और 20 से ज़्यादा ज़ख़मी होगए थे ,5 तिजारती इदारे और 35 गाड़ियां नज़र-ए-आतिश करदी गई थी ,किश्तवाड़ में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत का कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया था ।

7 अज़ला से कल कर्फ़यू बरख़ास्त कर दिया गया है लेकिन इस दौरान भी वहां से किसी नाख़ुशगवार वाक़िये की इत्तेला नहीं मिली । जम्मू में सड़कों पर ट्रैफ़िक मामूल के मुताबिक़ है हालाँकि इस इलाक़े में ज़बरदस्त बारिश जारी है लेकिन लोग अश्या-ए-ज़रुरीया की ख़रीदारी में नज़र आते हैं ।

तशद्दुद के वाक़ियात के बाद जम्मू और राजौरी के अलावा रियासी ,ऊधम पुर ,सांबा ,दौडा के कुछ इलाक़ों और कठवा में कर्फ़यू नाफ़द कर दिया गया था ताहाल किश्तवाड़ में ईद उल फित्र के दिन तशद्दुद में मुलव्विस 141 अफ़राद गिरफ़्तार करलिए गए हैं । बी ए पी से मौसूला इत्तेला के बमूजब पाकिस्तान की जानिब से जंग बंदी के ख़िलाफ़वरज़ी के वाक़ियात में इज़ाफ़ा और बैन-उल-अक़वामी सरहद पर हमलों के पेशे नज़र मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला अनील गोस्वामी ने आज जम्मू की सरहद पर सयान्ती सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया ।

विज़ारत-ए-दाख़िला के सीनीयर ओहदेदारों ने उनके साथ‌ सरहदी चौकीयों का आर ऐस पूरा की सरहद पर दौरा किया । गोस्वामी ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि वो बैन-उल-अक़वामी सरहद पर सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने और फ़ौजीयों से मुलाक़ात केलिए आए थे।

TOPPOPULARRECENT