Monday , December 18 2017

जम्मू में शदीद एहतेजाज की पाकिस्तानी मक़बूज़ा कश्मीर के पनाह गज़ीनों की धमकी

जम्मू 4 जून (पी टी आई )5 अगस्त से एहतेजाज में शिद्दत पैदा करने की धमकी देते हुए पाकिस्तानी मक़बूज़ा कश्मीर के पनाह गज़ीनों ने जो जम्मू के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मुक़ीम हैं आज उनके मुतालिबात की मुकम्मल और क़तई यकसूई की ख़ाहिश करते हुए एहतेजा

जम्मू 4 जून (पी टी आई )5 अगस्त से एहतेजाज में शिद्दत पैदा करने की धमकी देते हुए पाकिस्तानी मक़बूज़ा कश्मीर के पनाह गज़ीनों ने जो जम्मू के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मुक़ीम हैं आज उनके मुतालिबात की मुकम्मल और क़तई यकसूई की ख़ाहिश करते हुए एहतेजाज का आग़ाज़ किया ।

उन्होंने डीवीझ़नल कमिशनर के दफ़्तर के रूबरू एहतेजाज करते हुए हुकूमत से ख़ाहिश की कि उनके मुतालिबात की जल्द अज़ जल्द तकमील की जाये । सदर पाकिस्तानी मक़बूज़ा कश्मीर पनाह गज़ीन-ओ-बेघर अफ़राद के महाज़ योधवीर सिंह ने कहा कि 15 अगस्त से एहतेजाज में शिद्दत करदी जाएगी अगर हुकूमत हमारे मुतालिबात की तकमील से क़ासिर रहे ।

उन्होंने कहा कि हमें पनाह गज़ीनों केलिए बाज़ आबादकारी और सुकूनत की मुकम्मल और क़तई पैकेज की ज़रूरत है । पनाह गज़ीन एक ही बार क़ियाम और बाज़ आबादकारी पैकेज मर्कज़ और रियास्ती हुकूमत से चाहते हैं जो बेघर कश्मीरी पंडितों के नमूने पर तैय्यार किया जाये । उन्होंने मुतालिबा किया कि उनके बच्चों की तालीम और रोज़गार केलिए भी तहफ़्फुज़ात फ़राहम किए जाये।

TOPPOPULARRECENT