Friday , December 15 2017

जया ख़ान ख़ुदकुशी केस : फ़ारनसक रिपोर्ट से क़त्ल का शुबा

बाली वुड ऐक्ट्रीयस जया ख़ान की ख़ुदकुशी का मुआमला अब एक नया रुख़ इख़तियार कर गया है। मरहूमा के ख़ानदान के क़ानूनी मुशीर दिनेश तेवारी के एक मकतूब के मुताबिक़ जया ख़ान ने ख़ुदकुशी नहीं की बल्कि एक बेल्ट के ज़रिया उनका गला घूँट कर क़त्ल किय

बाली वुड ऐक्ट्रीयस जया ख़ान की ख़ुदकुशी का मुआमला अब एक नया रुख़ इख़तियार कर गया है। मरहूमा के ख़ानदान के क़ानूनी मुशीर दिनेश तेवारी के एक मकतूब के मुताबिक़ जया ख़ान ने ख़ुदकुशी नहीं की बल्कि एक बेल्ट के ज़रिया उनका गला घूँट कर क़त्ल किया गया।

दिनेश तेवारी ने कहा कि तसावीर और दीगर मुताल्लिक़ा अशिया के तजज़ियों और तिब्बी माहिरीन की राय के मुताबिक़ उसे कई शवाहिद हाथ लगे हैं जिनसे मुंबई पुलिस का ये दावा ग़लत साबित होजाता है कि जया ख़ान ने ख़ुदकुशी की थी। अपनी बात जारी रखते हुए उन्होंने कहा कि जया ख़ान को हलाक करने केलिए एक बेल्ट का इस्तिमाल किया गया था।

मरने के बाद उसकी नाश को छत से लटका दिया गया था ताकि वो ख़ुदकुशी का केस नज़र आए। गर्दन पर जिस नौईयत के निशानात पाए गए हैं वो ताक़त से दबाने के बाद ही वाज़िह होसकते हैं और ये काम किसी ताक़तवर शख़्स का है जिसने ताक़त का इस्तिमाल करके जया ख़ान को ठिकाने लगा दिया।

जया ख़ान के जिस्म के कुछ दीगर ज़ख्मों के निशानात पाए गए हैं। अब हालात किया करवट लेंगे और मुंबई पुलिस क्या कार्रवाई करेगी, ये कुछ ही दिनों में पता चल जाएगा।

TOPPOPULARRECENT