Sunday , December 17 2017

जय ए सी पर काल इंतिख़ाबात में टी आर एस‌ की ताईद ना करे

हैदराबाद ।31 । मई (सियासत न्यूज़) जामिआ उस्मानिया टीचर्स एसोसीएशन‌ ने तेलंगाना सयासी ज्वाइंट ऐक्शण कमेटी से मुतालिबा किया कि हलक़ा असैंबली पर काल में टी आर एस‌ की ताईद से फ़ौरी दसतबरदारी इख़तियार की जाय । जामिआ उस्मानिया टीचर्स ए

हैदराबाद ।31 । मई (सियासत न्यूज़) जामिआ उस्मानिया टीचर्स एसोसीएशन‌ ने तेलंगाना सयासी ज्वाइंट ऐक्शण कमेटी से मुतालिबा किया कि हलक़ा असैंबली पर काल में टी आर एस‌ की ताईद से फ़ौरी दसतबरदारी इख़तियार की जाय । जामिआ उस्मानिया टीचर्स एसोसीएशन‌ सदर मिस्टर बी सत्य ना रावना ने ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इस बात का दावा किया कि जामिआ उस्मानिया के किसी प्रोफ़ैसर ने हलक़ा असैंबली पर काल में सर्वे नहीं किया है और ना ही ज़िमनी इंतिख़ाबात के सिलसिला में इस हलक़ा का दौरा किया गया है ।

उन्हों ने जय ए सी पर इल्ज़ाम आइद किया कि जय ए सी अवामी एतिमाद को ठेस पहुंचाते हुए टी आर एस‌ की हिमायत कर रही है । मिस्टर बी सत्य ना रावना ने तेलंगाना सयासी ज्वाइंट ऐक्शण कमेटी से अपील की कि टी पी जे ए सी को चाहीए कि वो महबूबनगर के ज़िमनी इंतिख़ाबात की तरह उन इंतिख़ाबात में भी ग़ैर जांबदाराना मौक़िफ़ इख़तियार करते हुए ख़ामोशी इख़तियार करें। उन्हों ने बिलवासता तौर पर भारतीय जनता पार्टी की हिमायत करते हुए कहा कि अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील सिर्फ़ क़ौमी सयासी जमात के इस्तिहकाम से ही मुम्किन है ।

जामिआ उस्मानिया टीचर्स एसोसीएशन‌ ने जय ए सी से अपील की कि वो ताईद से दसतबरदारी इख़तियार करें । इस मौक़ा पर एसोसीएशन‌ के नायब सदूर प्रोफ़ैसर ए रामलो , प्रोफ़ैसर निर्मला बाबू राव‌ के इलावा मिस्टर लक्ष्मी कांत राथोड़ और प्रोफ़ैसर लक्ष्मण मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT