Thursday , May 24 2018

जय राम रमेश के ख़िलाफ़ मायावती का वज़ीर-ए-आज़म को मकतूब

लखनऊ 29 अक्टूबर ( पी टी आई ) मर्कज़ी हुकूमत पर जवाबी तन्क़ीद करते हुए उत्तरप्रदेश की चीफ़ मिनिस्टर मायावती ने आज वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को एक मकतूब रवाना किया है जिस में इल्ज़ाम आइद किया गया है कि मर्कज़ी वज़ीर जुए राम रमेश रिया

लखनऊ 29 अक्टूबर ( पी टी आई ) मर्कज़ी हुकूमत पर जवाबी तन्क़ीद करते हुए उत्तरप्रदेश की चीफ़ मिनिस्टर मायावती ने आज वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह को एक मकतूब रवाना किया है जिस में इल्ज़ाम आइद किया गया है कि मर्कज़ी वज़ीर जुए राम रमेश रियासत के ख़िलाफ़ सयासी इंतिक़ाम का रवैय्या इख़तियार किए हुए हैं।

मायावती ने अपने मकतूब में कहा कि मिस्टर रमेश ने रियासत में क़ौमी ज़मानत रोज़गार स्कीम में जिनमे क़ाईदगियों का इल्ज़ाम आइद किया है वो सयासी मुफ़ादात पर बनी है ।

उन्होंने कहा कि मिस्टर रमेश एक तए शूदा एजंडा के मुताबिक़ रियास्ती हुकूमत को निशाना बना रहे हैं और हक़ायक़ से वाक़िफ़ नहीं हैं । उन्होंने अपने मकतूब में कहा कि वज़ीर मौसूफ़ रियासत में ज़मानत रोज़गार स्कीम फ़ंडज़ के मुबय्यना ग़लत इस्तिमाल का इल्ज़ाम आइद कर रहे हैं ।

उन्होंने कहा कि जय राम रमेश ने ये मकतूब रियास्ती हुकूमत को मिलने से क़बल ही ज़राए इबलाग़ को जारी करदिया जिस से उन के अज़ाइम का पता चलता है । मिस्टर जय राम रमेश ने अपने मकतूब मैं इल्ज़ाम आइद किया था कि मायावती हुकूमत इस स्कीम में बे क़ाईदगियों की कई शिकायात के बावजूद किसी तरह की कार्रवाई नहीं कर रही है और ख़ामोशी इख़तियार की हुई है ।

मिस्टर रमेश ने चीफ़ मिनिस्टर को एक मकतूब रवाना करते हुए वाज़िह किया था कि कम अज़ कम 22 रिपोर्टस ऐसी हैं जिन में कहा गया है कि इन फ़ंडज़ का बेजा इस्तिमाल किया गया है । मायावती ने वज़ीर-ए-आज़म को रवाना करदा जवाबी मकतूब में कहा कि इस स्कीम के तहत मर्कज़ के जारी करदा फ़ंडज़ ज़्यादा नहीं हैं और इस में रियास्ती हुकूमत ने भी अपना हिस्सा अदा किया है ।

बेहतर ये होगा कि वफ़ाक़ी निज़ाम के तहत मर्कज़ । रियासत इक़तिसादी इंतिज़ामात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया जाय । उन्होंने कहा कि वज़ीर मौसूफ़ ने अपने तौर पर तए शूदा एजंडा के मुताबिक़ ही नताइज अख़ज़ कर लिए हैं और उन्होंने रियास्ती हुकूमत की जानिब से किए गए इक़दामात का जायज़ा नहीं लिया है । मिस मायावती ने अपने मकतूब में कहा कि जहां कहीं इस स्कीम के नफ़ाज़ में बे क़ाईदगीयाँ हुई हैं वहां मुनासिब कार्रवाई की गई है ।

TOPPOPULARRECENT