जलसों और जुलूसों की इजाज़त के लिए सिंगल विंडो सिस्टम

जलसों और जुलूसों की इजाज़त के लिए सिंगल विंडो सिस्टम
दफ़्तर शाही के सुर्ख़ फ़ीता को काट देने के मक़सद से इलेक्शन कमीशन ने आज अहकाम जारी किए कि तमाम पार्लीमानी नशिस्तों में उम्मीदवारों की मंज़ूरी और सियासी पार्टीयों की जानिब से लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए आम जलसों और जुलूसों की इजाज़त दे

दफ़्तर शाही के सुर्ख़ फ़ीता को काट देने के मक़सद से इलेक्शन कमीशन ने आज अहकाम जारी किए कि तमाम पार्लीमानी नशिस्तों में उम्मीदवारों की मंज़ूरी और सियासी पार्टीयों की जानिब से लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए आम जलसों और जुलूसों की इजाज़त देने के लिए सिंगल विंडो सिस्टम क़ायम किया जाये।

तमाम चीफ़ इलेक्ट्रॉल ऑफीसरस को हिदायत जारी करते हुए कमीशन ने कहा कि तमाम रिटर्निंग ऑफीसरस को चाहिए कि सिंगल विंडो इजाज़त का शोबा क़ायम करें ताकि सियासी पार्टीयों और उम्मीदवारों को जलसे मुनाक़िद करने और इंतेख़ाबी मुहिम चिली की इजाज़त दी जाये।

इस के लिए गाडियों के इस्तेमाल और ग़ैर तिजारती एयरपोर्टस और है आला सतही इंतेख़ाबी मुहिम चलाने वाले अफ़राद के लिए इजाज़त की ज़िम्मेदारी भी ईसी सिस्टम को दी जाएगी। रिटर्निंग ऑफीसरस को मुख़लिस अरकान अमला तायनात करने होंगे ताकि ऐसी दरख़ास्तों पर ग़ौर करें और अपनी सिफ़ारिश के साथ नूडल ऑफीसरस या दीगर महिकमों को मुनासिब कार्रवाई के लिए रवाना करें।

Top Stories