Friday , December 15 2017

जवाहर लाल नहरू यूनीवर्सिटी तनाज़ा

नई दिल्ली: बीजेपी ने फ़ैसला किया है कि जवाहर लाल नहरू यूनीवर्सिटी के वाक़िये के बारे में अपने मौक़िफ़ को पूरी मज़बूती के साथ पेश करेगी। पाकिस्तानी नज़ाद अमरीकी दहशतगर्द डेविड हेडली की गवाही को भी पार्लियामेंट के आइन्दा इजलास में पेश करेगी ताकि अपोज़िशन की तरफ‌ से मुबाहिसा के दौरान इख़तियार किए जानेवाले मौक़िफ़ का मुक़ाबला किया जा सके जिसका मर्कज़ी मौज़ू क़ौम परस्ती होगा।

पार्टी क़ाइदीन ने कहा कि इस सिलसिले में एक फ़ैसला किया जा चुका है कि जवाहर लाल नहरू यूनीवर्सिटी तनाज़े के सिलसिले में जारिहाना मौक़िफ़ पार्लियामेंट‌ के आइन्दा इजलास में इख़तियार किया जाये जहां अंदाज़ा लगाया गया है कि अपोज़िशन के ज़बरदस्त एहतेजाज की वजह से पार्टी को दिफ़ाई मौक़िफ़ इख़तियार करने पर मजबूर होना पड़ेगा और अवाम के रूबरू इस मसले पर अपने ताईदी मौक़िफ़ की वज़ाहत करनी होगी।

पार्टी 3 रोज़ा ”जन सौ अभियान ”(मुहिम बराए अवामी ख़ूदारी कल से शुरू करेगी जिसमें पार्टी क़ाइदीन और कारकुन कोशिश करेंगे कि अवामी ताईद हासिल की जा सके और क़ौम दुश्मन सरगर्मीयों के ख़िलाफ़ जो मर्कज़ी हुकूमत की यूनीवर्सिटी में जारी हैं वाक़िफ़ करवाया जा सके।

अवाम को पुलिस कार्य‌वाई की ताईद के लिए आमादा किया जा सके। अपनी कोशिश के एक हिस्से के तौर पर क़ौम परस्ती का मसला मुख़्तलिफ़ फोरमों पर पेश किया जाएगा। पार्टी क़ाइदीन ने कहा कि सियाचिन ग्लेशीयर पर फ़ौजीयों की हालिया क़ुर्बानीयों को उजागर किया जाएगा।

उसका मक़सद ये है कि इस मसले पर पार्टी के जारिहाना रवैय्ये की ताईद हासिल की जा सके और इस मसले को पार्लियामेंट से बाहर निकाल कर सड़कों पर लाया जा सके। ज़राए के बमूजब बीजेपी इस मसले पर मुस्तक़िल और मज़बूत मौक़िफ़ रखती है। बीजेपी क़ाइदीन तबदीलीयों के बारे में अवाम का शऊर बेदार करने की कोशिश करेंगे।

इशरत जहां के बारे में हेडली के बयान के इक़्तिबासात भी पेश किए जाऐंगे। जिसने कहा है कि इशरत जहां लश्करे तैय‌बा की कारकुन दहशतगर्द थी। रोहित वीमोला की ख़ुदकुशी के मसला को भी पेश किया जाएगा जिसे अदम रवादारी का नतीजा क़रार दिया जा रहा है|

TOPPOPULARRECENT