Thursday , December 14 2017

ज़फ़र पहलवान के घर पर पुलिस का धावा

साउथ ज़ोन पुलिस ने आज हमज़ा बिन उमर उल-मारूफ़ ज़फ़र पहलवान के घर पर धावा किया और वहां से भारी नक़द रक़म बैरूनी करंसी और हथियार ज़बत कर लिए । ये धावा शाम 5 बजे शुरू हुआ था और इस की कार्रवाई रात देर गए तक जारी रही । इस तवील कार्रवाई की व

साउथ ज़ोन पुलिस ने आज हमज़ा बिन उमर उल-मारूफ़ ज़फ़र पहलवान के घर पर धावा किया और वहां से भारी नक़द रक़म बैरूनी करंसी और हथियार ज़बत कर लिए । ये धावा शाम 5 बजे शुरू हुआ था और इस की कार्रवाई रात देर गए तक जारी रही । इस तवील कार्रवाई की वजह से इलाक़ा में हल्की सी सनसनी पैदा होगई थी ।

इस मौक़ा पर पुलिस की जानिब से भारी बंद-ओ-बस्त किया गया था और ख़ातून पुलिस अहलकारों की भी कसीर तादाद को वहां मुतय्यन कर दिया गया था । कमिश्नर्स टास्क फ़ोर्स और साउथ ज़ोन की दीगर ला एंड आर्डर पुलिस की टीमों ने ज़फ़र पहलवान के घर की तलाशी ली जबकि ख़ातून पुलिस दस्ता ने उन के ख़ातून अफ़राद ख़ानदान को एक कमरा में महरूस रखा था ।

अस्सिटैंट कमिशनर पुलिस मीर चौक मिस्टर एम कशटया ने अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि इस धावे के मौक़ा पर पुलिस को ज़फ़र पहलवान के घर से 74 लाख रुपये नक़द पाँच लाख रुपये मालियती बैरूनी करंसी 40 लाख रुपये के फिक्स्ड डिपाज़िटस के दस्तावेज़ात दस्तयाब हुए हैं। ए सी पी मिस्टर कशटया ने मज़ीद बताया कि पुलिस को इस तलाशी के मौक़ा पर रीवोलवरस के 62 कारतूस के इलावा तलवार ख़ंजर और चाक़ू वगैरह भी हाथ लगे हैं।

पुलिस ने ज़बत शूदा रक़म और हथियारों वगैरह को मुताल्लिक़ा पुलिस इस्टेशन को मुंतक़िल कर दिया है । वाज़ेह रहे कि ज़फ़र पहलवान और उन के कुछ साथियों को दो दिन कब्लही एक रूडी शेटर अहमद अली ख़ां उर्फ़ इलियास के क़तल केस में गिरफ़्तार किया गया है । इलियास का क़तल 19 मार्च को कंचन बाग़ पुलिस इस्टेशन के हदूद में वाक़ै एक जिम में किया गया था ।

TOPPOPULARRECENT