Friday , June 22 2018

ज़मानत की अर्ज़ी (दरख़ास्त)से दसतबरदारी जगन की चाल

कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट अरूण कुमार ने कहा कि विजया अम्मां के जलसों में अवाम की कसीर(जियादा) तादाद देखने के बाद जगन मोहन रेड्डी ने हमदर्दी हासिल करने के लिए अदालत में ज़मानत की अर्ज़ी(दरख़ास्त) दाख़िल करने से दसतबरदारी इख़तियार करली।

उन्हों ने कहा कि अगर हैलीकाप्टर हादिसा करवाया गया था तो जगन और उन के अरकान ख़ानदान तीन साल तक ख़ामूश क्यों रहे?। बहैसीयत रुक्न पार्लीमैंट जगन ने अपने शक का इज़हार लोक सभा में क्यों नहीं किया?।

सी बी आई पर भरोसा ना होने का इद्दिआ ((दावा) करते हुए इंटरपोल के ज़रीया तहक़ीक़ात कराने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा क्यों नहीं किया?। आज सी एल पी ऑफ़िस असेंबली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मिस्टर अरूण कुमार ने जगन और उन के अरकान ख़ानदान से मुतालिबा किया कि अगर वो डाक्टर राज शेखर रेड्डी हैलीकाप्टर हादिसा की साज़िश का कोई सबूत रखते हैं तो फ़राहम करें,

वो इस सिलसिले में तआवुन (मदद) करने और मर्कज़ी हुकूमत को झंझोड़ने के लिए तैय्यार हैं। सिर्फ सियासी मफ़ाद के लिए अज़ीम क़ाइद की मौत को अर्ज़ी (दरख़ास्त) (टापिक) बनाना बद बख्ताना फ़ैसला है।

कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट ने कहा कि वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी की इंतिख़ाबी मुहिम चलाते हुए एक तरफ़ विजया अम्मां और शर्मीला इंतिख़ाबी मुहिम से दूर रखने के लिए जगन को जेल में रखने का इल्ज़ाम आइद कर रही हैं, जब कि दूसरी तरफ़ जगन अदालत में दरख़ास्त ज़मानत दाख़िल करने से गुरेज़ कर रहे हैं।

उन्हों ने हैलीकाप्टर हादिसा की वज़ाहत करते हुए कहा कि सी बी आई नैशनल सेफ़्टी बॉक्स को अमरीका भेज कर तहक़ीक़ात करवा चुकी है। जगन के मीडीया में उन के (अरूण कुमार) के लयाप टाप पर रिपोर्ट पेश होने पर भी शक का इज़हार किया गया। ये इंटरनैट पर दस्तयाब है,

वाई ऐस आर डेथ वाइस रिकार्ड टाइप करके सर्च कर सकते हैं, इस के बाद सब कुछ मालूम हो जाएगा कि जगन मोहन रेड्डी सयासी मफ़ाद के लिए डाक्टर राज शेखर रेड्डी की मौत की ग़लत तशहीर कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT