Monday , January 22 2018

ज़ाकिर नाइक से इश्तिआल अंगेज़ तक़रीर पर हाईकोर्ट की वज़ाहत तलबी

मुंबई 13 मई ( पी टी आई ) मुंबई हाईकोर्ट ने इस्लाम के मौज़ू पर जल्सा-ए-आम में तक़रीर करने वाले शख़्स से मज़हबी जज़बात को तौर पर ठेस पहुंचाने के सिलसिले में वज़ाहत तलब की है । ज़िला संधू दुर्ग के इलाक़े की पुलिस ने ज़ाकिर नाइक की तक़रीर रिकार्

मुंबई 13 मई ( पी टी आई ) मुंबई हाईकोर्ट ने इस्लाम के मौज़ू पर जल्सा-ए-आम में तक़रीर करने वाले शख़्स से मज़हबी जज़बात को तौर पर ठेस पहुंचाने के सिलसिले में वज़ाहत तलब की है । ज़िला संधू दुर्ग के इलाक़े की पुलिस ने ज़ाकिर नाइक की तक़रीर रिकार्ड की थी ।

जस्टिस पी वी हरदास और जस्टिस भाटकर पर मुश्तमिल मुंबई हाईकोर्ट की एक बेंच ने ज़ाकिर नाइक की पेश करदा एक दरख़ास्त की 10 मई को समाअत करते हुए जिस में अंदेशा ज़ाहिर किया गया था कि अगर उन्हें पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया जाये तो उनकी ज़िंदगी को ख़तरा होने का अंदेशा है ,उन्हें हिदायत दी कि दीगर तीन अफ़राद बिशमोल उनके वकील वीनगोरला पुलिस स्टेशन जाएं और अपना बयान दर्ज करवाएं ।

दरख़ास्त गुज़ार (ज़ाकिर नाइक ) को पुलिस के साथ तआवुन करना चाहीए ताकि नज़म-ओ-क़ानून बरक़रार रखा जा सके । अदालत ने कहा कि ज़ाकिर नाइक के ख़िलाफ़ मुबय्यना तौर पर मज़हबी जज़बात को मजरूह करनेवाली तक़रीरें करने के कई मुक़द्दमात दर्ज हैं । बेंच ने मुक़द्दमे की अगली समाअत 11 जून को मुक़र्रर की है ।

TOPPOPULARRECENT