ज़ानियों की धमकीयों पर एक ख़ानदान मकान में महसूर

ज़ानियों की धमकीयों पर एक ख़ानदान मकान में महसूर

सीता पूर ( उत्तर प्रदेश ): इजतिमाई इस्मत रेज़ि का शिकार एक लड़की और इस के अरकान ख़ानदान ने आज मुल्ज़िमीन की जानिब से ये धमकी दिए जाने के बाद अपने आपको मकान में मुक़फ़्फ़ल कर लिया कि उनके ख़िलाफ़ केस से दसतबरदारी इख़तियार नहीं की गई तो उन्हें ( अफ़राद ख़ानदान ) को ख़त्म कर दिया जाएगा।

मुतास्सिरा लड़की ने पुलिस में ये बयान दिया है कि कुन्दन, सुनील और बाबू ने इसकी इस्मत रेज़ि की थी और अब ये धमकी दी है कि पूरे ख़ानदान को मार दिया जाएगा। लड़की की वालिदा ने ये इल्ज़ाम आइद किया है कि मुल्ज़िमीन की जानिब से धमकीयां दी जा रही हैं। उन्होंने बताया कि मुल्ज़िमीन ने हमारे मकान आकर ये धमकी दी है कि उन्हें क़तल करने के बाद ही जेल जाऐंगे।

और केस से दसतबरदारी का इसरार कर रहे हैं। जिसके बाइस वो घर में महसूर हो गए हैं। उन्होंने ये शिकायत की कि मुल्ज़िमीन ने हमारे घर के तमाम दरवाज़े बंद कर दिए और ईंटों से मार कर खिड़कियों को तोड़ दिए। एक देहाती ने बताया कि ये ख़ानदान उस वक़्त बाहर आया जब पड़ोसीयों ने उनसे मुलाक़ात की। एक7साला लड़की अपने भाई के साथ जा रही थी कि 3मुल्ज़िमीन ने 28अगस्ट को हवस का निशाना बनाया था और मनपुर गाँव‌ में एक‌ सितंबर को एक एफ़ आई दर्ज करवाई गई थी।

Top Stories