Monday , December 18 2017

ज़िमनी इंतिख़ाबात चीफ़ मिनिस्टर के लिए वक़ार का मसला

हैदराबाद२१ फरवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने तलंगाना के 6 असम्बली हलक़ों के ज़िमनी चुनाव को अपने लिए वक़ार का मसला बनालिया है ।बताया जाता है कि किरण कुमार रेड्डी 6 असैंबली हलक़ों में कम से कम 2 पर कांग्रेस पार

हैदराबाद२१ फरवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने तलंगाना के 6 असम्बली हलक़ों के ज़िमनी चुनाव को अपने लिए वक़ार का मसला बनालिया है ।बताया जाता है कि किरण कुमार रेड्डी 6 असैंबली हलक़ों में कम से कम 2 पर कांग्रेस पार्टी की कामयाबी को यक़ीनी बनाने का मंसूबा रखते हैं ।

इस सिलसिलॆ में उन्हों ने हिक्मत-ए-अमली भी तैय्यार कर ली है । बावसूक़ ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर ने गुज़शता दो दिन से पार्टी के सीनियर क़ाइदीन के साथ मुतवातिर मुशावरत की और उम्मीदवारों के नामों पर ग़ौर करने के इलावा पार्टी के इमकानात का भी जायज़ा लिया।

चूँकि अलहदा तॆलंगाना की तहरीक उरूज पर नहीं है लिहाज़ा चीफ़ मिनिस्टर इस मौक़ा से फ़ायदा उठाते हुए ज़िमनी इंतिख़ाबात में बेहतर मुज़ाहिरे के ज़रीयॆ हाईकमान के पास अपना मौक़िफ़ मुस्तहकम करना चाहते हैं । पार्टी ने चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ नाराज़गियों को देखते हुए हाईकमान ने भी ज़िमनी इंतिख़ाबात को चीफ़ मिनिस्टर के लिए इम्तिहान‌ क़रार दिया है । बताया जाता है कि कांग्रेस आली कमान ने करण कुमार रेड्डी से कहा कि वो ज़िमनी चुनाव में अपनी ताक़त और सलाहीयत का मुज़ाहरा करें और कांग्रेस पार्टी को शिकस्त से बचाएं। बताया जाता है कि चीफ़ मिनिस्टर ने 6 असम्बली हलक़ों के बारे में एन्टुली जिन्स और एकख़ानगी इदारे से रिपोर्ट तलब की है । इबतिदाई रिपोर्ट के मुताबिक़ 6 असम्बली हलक़ों केमुक़ाबला 2 हलक़ों में कांग्रेस के मौक़िफ़ को मुस्तहकम बताया गया है ।
ये हलक़ा जात महबूबनगर और कामा रेड्डी हैं। चीफ़ मिनिस्टर दोनों हलक़ों पर सारी तवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं और उन्हों ने इन अज़ला से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन का इजलास तलब किया और बाअज़ क़ाइदीन से फ़ोन पर रब्त में हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने सदर प्रदेश कांग्रेस सेमुशावरत के बाद कामा रेड्डी के उम्मीदवार का मसला हाईकमान पर छोड़ दिया । ज़िला के क़ाइदीन रियास्ती वज़ीर सुदर्शन रेड्डी , रुकन पार्लीमैंट सुरेश शीटकार और मुहम्मद अलीशब्बीर 21 फ़बरोरी को कामा रेड्डी के तीन मंडलों का दौरा करते हुए अवाम और मुक़ामी कांग्रेस क़ाइदीन की राय हासिल करेंगी। बताया जाता है कि ये क़ाइदीन दो दिन बाद चीफ़ मिनिस्टर को किसी एक मुत्तफ़िक़ा नाम से वाक़िफ़ करायेंगे ।इस मुआमला में तवक़्क़ो की जा रही है कि कांग्रेस आली कमान भी मुदाख़िलत करेगा।

TOPPOPULARRECENT