Wednesday , January 17 2018

ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस की कामयाबी का इद्दिआ

हैदराबाद 13 दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस के सीनयर रुकन असम्बली मिस्टर जे सी दीवाकर रेड्डी ने कहा कि जगन की अवामी मक़बूलियत में काफ़ी गिरावट आगई है । ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस की कामयाबी यक़ीनी है । आज असम्बली के अहाते

हैदराबाद 13 दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : कांग्रेस के सीनयर रुकन असम्बली मिस्टर जे सी दीवाकर रेड्डी ने कहा कि जगन की अवामी मक़बूलियत में काफ़ी गिरावट आगई है । ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस की कामयाबी यक़ीनी है । आज असम्बली के अहाते में मीडीया से बातचीत करते हुए कांग्रेस के रुकन असम्बली साबिक़ रियास्ती वज़ीर मिस्टर जे सी दीवाकर रेड्डी ने कहा कि तहरीक अदमे इअतिमाद को शिकस्त होजाने के बाद जहां चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी सयासी तौर पर बहुत ज़्यादा ताक़तवर होगए हैं वहीं दूसरी तरफ़ जगन मोहन रेड्डी की अवामी मक़बूलियत में कमी आगई है ।

तहरीक अदमे इअतिमाद के दौरान पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले कांग्रेस के 16 अरकान असम्बली के ख़िलाफ़ कार्रवाई करना ज़रूरी है वर्ना पार्टी का डिसिप्लिन ख़तरे में पड़जाए गा । जिन अरकान असम्बली की रुकनीयत मंसूख़ की जा रही है इन हलक़ों केज़िमनी इंतिख़ाबात में अवामी एतिमाद रखने वाले उम्मीदवारों को उतारते हुए कांग्रेस भारीअक्सरीयत से कामयाबी हासिल करसकती है एक साल में चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने हालात का बख़ूबी सामना करते हुए मौजूदा फ़लाही असकीमात पर कामयाबी से अमल करते हुए चंद नई असकीमात को मुतआरिफ़ कराते हुए अवाम काएतिमाद हासिल करलिया है । प्रजा राज्यम के कांग्रेस में इंज़िमाम के बाद रियासत में कांग्रेस पार्टी बहुत ज़्यादा मुस्तहकम होगई है ।

जिन कांग्रेस के 16 अरकान असम्बली ने जगन की ताईद की है इन का अवाम में क्या मुक़ाम है । ज़िमनी इंतिख़ाबात के नताइज से इस का अंदाज़ा होजाएगा तेलंगाना पर पूछे गए सवाल को टालते हुए मिस्टर जे सी दीवाकर रेड्डी ने कहा कि इस पर कांग्रेस हाईकमान और मर्कज़ी हुकूमत संजीदगी से ग़ौर कररही है । रियासत में कांग्रेस के क़ाइदीन से मुज़ाकरात का अमल मुकम्मल होगया है क़ौमी सतह पर मुज़ाकरात जारी हैं । आंधरा प्रदेश के मफ़ादात को पेशे नज़र रख कर फ़ैसला किया जाएगा ।।

TOPPOPULARRECENT