Saturday , December 16 2017

ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस को शिकस्त होगी: डाक्टर शंकर राव

साबिक़ रियासती वज़ीर डाक्टर शंकर राव ने मुजव्विज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस को शिकस्त होने का दावा किया और कहा कि चीफ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी को तब्दील करने की सूरत में 2 या तीन असैंबली हल्कों पर कामयाबी हास

साबिक़ रियासती वज़ीर डाक्टर शंकर राव ने मुजव्विज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस को शिकस्त होने का दावा किया और कहा कि चीफ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी को तब्दील करने की सूरत में 2 या तीन असैंबली हल्कों पर कामयाबी हासिल हो सकती है । एक प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए डाक्टर शंकर राव ने कहा कि रियासत में जो भी गैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल है इस के लिए चीफ मिनिस्टर ज़िम्मेदार हैं । सदर कांग्रेस मिसिज़ सोनिया गांधी बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ तहरीक चला रही हैं जब कि रियासत में चीफ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ तहरीक चलाने वालों को बर्दाश्त नहीं कर रहे हैं । यही नहीं बदउनवानीयों में मुलव्विस अफ़राद की हौसला अफ़्ज़ाई कर रहे हैं ।

हालिया 7 असैंबली हल्कों में कांग्रेस की शर्मनाक शिकस्त के बाद पार्टी का इजलास तलब करते हुए शिकस्त की वजूहात का जायज़ा नहीं लिया गया मुजव्विज़ा 18 असैंबली हल्कों में भी कांग्रेस तूफ़ान में बह जाएगी । एक भी हल्का से कांग्रेस की कामयाबी मुम्किन नहीं है । अलबत्ता चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बी सत्या नारायना को तब्दील करने की सूरत में दो या तीन हल्कों पर कामयाबी की उम्मीद है ।

बदउनवानीयों के इल्ज़ामात हुकूमत पर बदनुमा दाग़ बन गए हैं । स्कैंडल्स से अवाम बदज़न हो चुके हैं। शराब एस्काम की तहकीकात करने वाले इमानदार ओहदेदार सिरि निवास रेड्डी का तबादला करने से अवाम में हुकूमत के ख़िलाफ़ नाराज़गी और ब्रहमी पाई जाती है । फ़ौरी सिरि निवास रेड्डी का तबादला मंसूख़ करते हुए उन्हें दुबारा ए सी बी की ख़िदमात पर बहाल किया जाय ।

डाक्टर शंकर राव ने आज के विजयानगरम वाक़िया पर तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि इस से हुकूमत की नेक नामी मुतास्सिर हुई । उन्हों ने ए आई सी सी के मुबस्सिर मिस्टर वायलार रवी की जानिब से सोनिया गांधी को पेश करदा रिपोर्ट का ख़ैर मक़दम करते हुए फ़ौरी उस को अमली जामा पहनाने का सोनिया गांधी से मुतालिबा किया

TOPPOPULARRECENT