Monday , December 18 2017

ज़िमनी इंतिख़ाबात में तरक़्क़ी-ओ-बहबूद कांग्रेस का मौज़ू

हैदराबाद २‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍४ फरवरी (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रावना ने कहा कि कांग्रेस पार्टी ज़िमनी इंतिख़ाबात में तरक़्क़ी-ओ-बहबूद को इंतिख़ाबी मौज़ूबनाकर अवाम से रुजू होगी।

हैदराबाद २‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍४ फरवरी (सियासत न्यूज़) सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रावना ने कहा कि कांग्रेस पार्टी ज़िमनी इंतिख़ाबात में तरक़्क़ी-ओ-बहबूद को इंतिख़ाबी मौज़ूबनाकर अवाम से रुजू होगी।

कांग्रेस पार्टी ही अलहदा तॆलंगाना मसला हल कर सकती ही। हाईकमान से मुलाक़ात के लिए दिल्ली पहुंचने वाले सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात वो (बोतसा), चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा और साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर डी सरीनवास वग़ैरा ज़िमनी इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेंगी।

कांग्रेस पार्टी तरक़्क़ी-ओ-बहबूद को इंतिख़ाबी मौज़ू बनाएगी। टी आर उसकी जानिब से अलहदा तॆलंगाना को इंतिख़ाबी मौज़ूबनाने और गुज़श्ता ज़िमनी इंतिख़ाबात में तमाम हलक़ों में टी आर उसकी कामयाबी केताल्लुक़ से पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि गुज़श्ता ज़िमनी इंतिख़ाबात और मौजूदा ज़िमनी इंतिख़ाबात को एक नज़र से ना देखा जाई, अब हालात तबदील हो चुके हैं, कांग्रेस पार्टी रियासत और मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार है और कांग्रेस ही तलंगाना का मसला हल कर सकती ही।

तॆलंगाना मसला हल करने के लिए पेशरफ़्त भी हो चुकी ही, कांग्रेस पार्टी को मज़ीद वक़्त दरकार ही। कांग्रेस ने अवामी मक़बूलियत के हामिल पार्टी क़ाइदीन को उम्मीदवार बनाया है और कांग्रेस क़ाइदीन मुत्तहिद होकर पार्टी उम्मीदवारों की कामयाबी के लिए काम करेंगी। उन्हों ने कहा कितॆलंगाना मसला पर कांग्रेस पार्टी संजीदाही, जब कि दीगर जमातें सयासी मुफ़ाद परस्ती के लिए तॆलंगाना मसला पर रद्द-ए-अमलका इज़हार कर रही हैं।

तॆलंगाना मसला पर कांग्रेस की संजीदगी से अवाम को वाक़िफ़कराते हुए उन के एतिमाद के हुसूल की कोशिश की जाएगी। उन्हों ने कहा कि पार्टी उम्मीदवारों की कामयाबी पर हुकूमत की कारकर्दगी को मज़ीद बेहतर बनाया जाएगा। अगरनताइज कांग्रेस के ख़िलाफ़ आते हैं तो हुकूमत और पार्टी की कमज़ोरियों का जायज़ा लेते हुए उन्हें दूर करने की कोशिश की जाएगी।

उन्हों ने कहा कि वो और चीफ़ मिनिस्टर ने एक दूसरे के मश्वरा से उम्मीदवारों की फ़हरिस्त को क़तईयत दी ही। मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद के दौरा-ए-केराला के पेशे नज़र उन के दिल्ली पहुंचने से क़बल ज़रीया फैक्स उम्मीदवारों की फ़हरिस्त दिल्ली रवाना करदी गई थी, जो हाईकमान की मंज़ूरी के बाद जारी कर दी गई।

TOPPOPULARRECENT