Monday , December 18 2017

ज़िमनी इंतिख़ाबी (उप चुनावि) नताइज रैफ़रंडम साबित होंगे

कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट मिस्टर सुबम हरी ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात(उप चुनाव) में एक लोक सभा और 17 असेंबली हलक़ों में वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी को भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल होगी। उन्हों ने असेंबली हलक़ा परकाल में वाई ऐस आर कांग्रेस और टी आर एस के दरमयान सख़्त मुक़ाबला का इद्दिआ(दावा) किया।

इनका पली लोक सभा हलक़ा (ज़िला विशाखापटनम) की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट सुबम हरी ने कहा कि नताइज रिफ़रंडम साबित होंगे और हुकूमत की कारकर्दगी पर अवाम का रद्द-ए-अमल होगा।

जगन के मुआमले में सी बी आई ने जिस तरह का बरताव किया है, इस से अवाम में रियास्ती-ओ-मर्कज़ी हुकूमतों की जानिब से डाक्टर राज शेखर रेड्डी के अरकान ख़ानदान से सयासी इंतिक़ाम लेने का तास्सुर पैदा हुआ है।

उन्हों ने कहा कि जगन की गिरफ़्तारी, वजया अम्मां और शर्मीला की इंतिख़ाबी मुहिम से वाई ऐसआर कांग्रेस के हक़ में अवामी हमदर्दी का इज़ाफ़ा हुआ है। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस क़ाइदीन की जानिब से डाक्टर राज शेखर रेड्डी की मौत पर उन के अरकान ख़ानदान को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए जो भी तन्क़ीदें की गई हैं, वो काबिल-ए-मुज़म्मत हैं।

12 जून को मुनाक़िदा ज़िमनी इंतिख़ाबात(उप चुनाव) में नैलूर लोक सभा के बशमोल 17 असेंबली हलक़ों में वाई ऐस आर कांग्रेस को भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल होगी। असेंबली हलक़ा परकाल में वाई ऐस आर कांग्रेस और टी आर एसके दरमयान सख़्त मुक़ाबला है।

इन की इत्तिला के मुताबिक़ मामूली अक्सरीयत से ही सही, मिसिज़ कोन्डा सुरेखा को कामयाबी हासिल होगी। कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट ने कहा कि कांग्रेस और तेलगू देशम के साज़ बाज़ का पोल ज़िमनी इंतिख़ाबात(उप चुनाव) के मौक़ा पर खुल चुका है।

नरसिंह पेट में असल अप्पोज़ीशन तेलगू देशम ने हुक्मराँ कांग्रेस का साथ दिया, जब कि पाईका राव पेट में कांग्रेस ने तेलगू देशम का साथ दिया। दोनों जमातों के खु़फ़ीया इत्तिहाद के बावजूद अवाम ने वाई ऐस आर कांग्रेस के हक़ में अपने वोट का इस्तिमाल किया।

उन्हों ने कहा कि नताइज के बाद बड़े पैमाने पर सयासी वफ़ादारी तबदील करने का सिलसिला शुरू हो जाएगा। कांग्रेस के इलावा तेलगू देशम क़ाइदीन भी वाई ऐस आर कांग्रेस से राबिता बनाए हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT