Monday , December 18 2017

ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए इंतेख़ाबी मुहिम में शिद्दत अहम क़ाइदीन सरगर्म

आंधरा प्रदेश के सात असेंबली हलक़ों में 18 मार्च को होने वाले कलीदी ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए मुहिम में शिद्दत पैदा होगई है। तेलगुदेशम पार्टी के सदर एन चंद्रा बाबू नायडू ने साहिली आंधरा के ज़िला नैलोर में वाक़ै हलक़ा असेंबली कुव्

आंधरा प्रदेश के सात असेंबली हलक़ों में 18 मार्च को होने वाले कलीदी ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए मुहिम में शिद्दत पैदा होगई है। तेलगुदेशम पार्टी के सदर एन चंद्रा बाबू नायडू ने साहिली आंधरा के ज़िला नैलोर में वाक़ै हलक़ा असेंबली कुव्वुर से अपनी पार्टी के मुहिम का आग़ाज़ क्या । इस हलक़ा से तेलगुदेशम पार्टी के टिकट पर मुंतख़ब रुक्न प्रसन्ना कुमार रेड्डी ने कड़पा के रुक्न पार्लीमेंट वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी की हिमायत का ऐलान करते हुए तेलगुदेशम पार्टी और असेंबली की रुकनीयत से इस्तीफ़ा दे दिया था ।

मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने कुव्वुर में आज इंतेख़ाबी जलसों से ख़िताब करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस हुकूमत ने अपनी ग़लत और मजहूल पालिसीयों के ज़रीया आम आदमी के बोझ और मुसीबतों में इज़ाफ़ा कर दिया है। उन्हों ने कहा कि (समाजी सलामती ) वज़ाइफ़ सिर्फ़ 200 रुपये माहाना दिए जाते हैं जबकि इस ज़िला की पड़ोसी रियासत टामिलनाडो मैं माहाना 500 रुपये वज़ीफ़ा दिया जाता है ।

टामलनाडो में अवाम को ग्राइंडर मिकसरस दिए जा रहे हैं हती कि तिलाई मंगल सूत्र दिए जा रहे हैं और दीगर कई फ़लाही असकीमात चलाए जा रहे हैं । लेकिन आंधरा प्रदेश में पीने का पानी मिलना भी एक संगीन मसला है । हुकूमत ने टेक्स में इज़ाफ़ा के ज़रीया अवाम पर आइद बोझ में मज़ीद इज़ाफ़ा कर दिया है। कांग्रेस भी कुव्वुर के ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा ले रही है । ग़ैर तेलंगाना इलाक़ा में सिर्फ कुव्वुर ही वाहिद हलक़ा है जहां ज़िमनी इंतेख़ाबात हो रहे हैं ।

दीगर छः हलक़े इलाक़ा तेलंगाना में और ये इलाक़ाअलहदा रियासत के क़ियाम के मुतालिबा के सबब बेचैनी-ओ-अफ़रातफ़री का शिकार रहे हैं । कांग्रेस के सीनीयर लीडर और साबिक़ रियास्ती वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर हलक़ा असेंबली कामा रेड्डी में अपनी पार्टी के उम्मीदवार की मुहिम चला रहे हैं । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि उन्हों ( टी आर ऐस ) उन लोगों के लिए कुछ नहीं किया जिन्हों ने अलहदा रियासत के लिए अपनी जान की क़ुर्बानी दी बल्कि ख़ुद अपने (टी आर ऐस क़ाइदीन ) लिए ख़तीर दौलत जमा करली ।

इस दौरान कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट मधोगोड़ याशिकी ने अपने एहसास का इज़हार किया कि ज़िमनी इंतेख़ाबात में कांग्रेस के उम्मीदवार ज़्यादा बेहतर मुज़ाहरा नहीं कर सकेंगे क्योंकि इन उम्मीदवारों को राय हिंदों की हमदर्दी हासिल होगी जिन्हों ने अलहदा रियासत के मुतालिबा की ताईद में ऐवान की रुकनीयत से इस्तीफ़ा दिया है । तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेसी अरकान-ए-पार्लीमैंट अलहदा रियासत तेलंगाना का मुतालिबा कर रहे हैं ।

इन का एक इजलास बहुत जल्द मुनाक़िद होगा। जिस में मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली को क़तईयत दी जाएगी । कांग्रेस टी डी पी और टी आर एस के कई अहम क़ाइदीन इन हलक़ों में अपने मुताल्लिक़ा उम्मीदवारों की ताईद में मुहिम चला रहे हैं जहां ज़िमनी इंतेख़ाबात मुनाक़िद होंगे । तवक़्क़ो है कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी सदर तेलगुदेशम पार्टी-ओ-साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू और टी आर इसके सदर के चनदरा शीखर राव भी बहुत जल्द तेलंगाना मैं इंतेख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेंगे।

आदिल आबाद कामा रेड्डी कोला पर स्टेशन घन पर और नागर कुरनूल में अलहदा रियासत के मुतालिबा के तहत अरकान असेंबली के मुस्ताफ़ी होजाने के सबब येज़िमनी इंतेख़ाबात हो रहे हैं । जबकि हलक़ा महबूबनगर के रुक्न असेंबली की मौत के सबब ज़िमनी इंतेख़ाबात मुनाक़िद किए जा रहे हैं । 18 मार्च को होने वाले इंतेख़ाबात में 67 उम्मीदवार क़िसमत आज़माई कर रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT