Monday , December 18 2017

ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए सी पी आई ऐम के उम्मीदवारों को क़तईयत (फाइनालाइज)

रियासत में 12 जून को 18 हलक़ा जात असेंबली के लिए मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात में सी पी आई ऐम ने मुक़ाबला किए जाने वाले असेंबली हलक़ों के लिए अपने उम्मीदवारों के नामों का ऐलान किया है और जिन हलक़ोंमें सी पी आई ऐम मुक़ाबला नह

रियासत में 12 जून को 18 हलक़ा जात असेंबली के लिए मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात में सी पी आई ऐम ने मुक़ाबला किए जाने वाले असेंबली हलक़ों के लिए अपने उम्मीदवारों के नामों का ऐलान किया है और जिन हलक़ोंमें सी पी आई ऐम मुक़ाबला नहीं करेगी। अगर इन हलक़ों में लोक सत्ता पार्टी उम्मीदवार इंतेख़ाबी मैदान में रहने पर इस हलक़ा में सी पी आई ऐम लोक सत्ता पार्टी उम्मीदवार की भरपूर ताईद करेगी।

आज यहां उन से मुलाक़ात करने वाले अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर बीवी राघवल्लू सेक्रेटरी रियास्ती सी पी आई ऐम ने ये बात कही और बताया कि ओंगोल हलक़ा असेंबली के लिए लोक सत्ता पार्टी अपना उम्मीदवार खड़ा करेगी।लिहाज़ा सी पी आई ऐम इस हलक़ा में लोक सत्ता पार्टी उम्मीदवार की ताईद करेगी।

उन्हों ने कहाकि 18 असेंबली हलक़ों के लिए मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात के मिनजुमला सी पी आई ऐम फ़िलवक़्त चार असेंबली हलक़ों के लिए अपने उम्मीदवारों को क़तईयत दी है जिस में हलक़ा असेंबली पाईकाराओ पेट से मिस्टर के लोकना थम, पोलावरम हलक़ा असेंबली से मिस्टर टी वेंकटेश्वर राउ, हलक़ा असेंबली तिरूपति से मिस्टर के मुरली और हलक़ा असेंबली अनंत पूर से मिस्टर राम भोपाल रेड्डी इंतेख़ाबात में मुक़ाबला करने वाले उम्मीदवारों में शामिल हैं।

मिस्टर बीवी राघवल्लू ने कहा कि हलक़ा लोक सभा नैलोर से भी अपने उम्मीदवार को खड़ा करने का सी पी आई ऐम ने फ़ैसला किया है और हलक़ा लोक सभा नैलोर के लिए मिस्टर सी राज गोपाल रेड्डी सी पी आई ऐम उम्मीदवार होंगे। उन्हों ने कहाकि सी पी आई ऐम ने ज़िमनी इंतेख़ाबात में कामयाबी हासिल करने की कोई तवक़्क़ो से मुक़ाबला नहीं कर रही है

लेकिन सी पी आई ऐम ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा लेते हुए अपनी मुम्किना कोशिश ज़रूर करेगी। सेक्रेटरी रियास्ती सी पी आई ऐम ने वाज़ेह तौर पर कहाकि ज़िमनी इंतेख़ाबात में सी पी आई ऐम सिवाए लोक सत्ता पार्टी के किसी और पार्टी उम्मीदवार की ताईद नहीं करेगी।

 

TOPPOPULARRECENT