Tuesday , January 23 2018

ज़िमनी इंतेख़ाबात को रेफ़रेंडम क़रार देने से इनकार

चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज कहाकि रियासत के सात असेंबली हलक़ों में इस माह होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात के नताइज उन की हुकूमत पर असरअंदाज़ नहीं होंगे और ना ही वो इन ज़िमनी इंतेख़ाबात को रेफ़रेंडम समझते हैं। मि

चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज कहाकि रियासत के सात असेंबली हलक़ों में इस माह होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात के नताइज उन की हुकूमत पर असरअंदाज़ नहीं होंगे और ना ही वो इन ज़िमनी इंतेख़ाबात को रेफ़रेंडम समझते हैं। मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने रियासती असेंबली में आज दोपहर अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बात चीत करते हुए कहाकि ये ज़िमनी इंतेख़ाबात बाअज़ मख़सूस हालात में मुनाक़िद होरहे हैं ।

जिन के उन की हुकूमत पर कोई ख़ास असरात मुरत्तिब नहीं होंगे और ना ही उन को मेरी हुकूमत के बारे में रेफ़रेंडम क़रार दिया जा सकता है । ताहम उन्हों ने ज़िमनी इंतेख़ाबात के बारे में मज़ीद सवालात के जवाब देने से गुरेज़ किया । 30 मार्च को मुनाक़िद शुदणी राज्य सभा इंतेख़ाबात में रियासत से कांग्रेस उम्मीदवारो नके इंतिख़ाब के बारे में एक सवाल पर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने जवाब दिया कि हाईकमान ही क़तई फैसला करेगी ।

इस सवाल पर कि आया चिरंजीवी को राज्य सभा केलिए नामज़द किया जाएगा। चीफ मिनिस्टर ने जवाब दिया कि वो ( चिरंजीवी) एक मेगा स्टार हैं जो रियासत और मर्कज़ में पार्टी केलिए फ़ायदेमंद होसकते हैं।

मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने कड़पा के रुक्न पार्ल्यमंट वाई एस जगन मोहन रेड्डी से सी बी आई की पूछगछ के बारे में किसी सवाल का जवाब देने से सिर्फ ये कहते हुए इनकार कर दिया कि सी बी आई तहकीकात में हुकूमत कोई मुदाख़िलत नहीं करती।

TOPPOPULARRECENT