Tuesday , December 12 2017

ज़िमनी इंतेख़ाबात से नई सियासी सफ़ बंदियों का इमकान

(नईम वजाहत) ज़िमनी इंतेख़ाबात से रियासत में नई सियासी सफ़ बंदियां बनने के रोशन इमकानात हैं । बी जे पी का मुक़ाबला करने के ऐलान से तेलगू देशम पार्टी अपने लिए फ़ायदा होने की तवक़्क़ो क ररही है । दूसरी तरफ़ सी पी एम ने भी मुक़ाबला करन

(नईम वजाहत) ज़िमनी इंतेख़ाबात से रियासत में नई सियासी सफ़ बंदियां बनने के रोशन इमकानात हैं । बी जे पी का मुक़ाबला करने के ऐलान से तेलगू देशम पार्टी अपने लिए फ़ायदा होने की तवक़्क़ो क ररही है । दूसरी तरफ़ सी पी एम ने भी मुक़ाबला करने का ऐलान कर दिया है जो किसि क़दर तेलगू देशम के लिए झटका साबित हो सकता है । सी पी आई ने ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा ना लेने का ऐलान किया है मगर टी आर एस , सी पी आई की ताईद हासिल करने की मसाई कररही है । वाई एस आर कांग्रेस पार्टी तेलंगाना के ज़िमनी इंतेख़ाबात में मुक़ाबला नहीं कररही है ताहम आंजेहानी रुक्न असेंबली मिस्टर राजेश्वर रेड्डी की बेवा की असेंबली हलक़ा महबूब नगर में ताईद करने का ऐलान कर दिया है ।

रियासत के 7 असेंबली हलक़ों के ज़िमनी इंतेख़ाबात में 6 असेंबली हलक़ों का ताल्लुक़ इलाक़े तेलंगाना से है और एक हलक़ा असेंबली ज़िला नैलुर का है । वाई एस आर कांग्रेस पार्टी 7 असेंबली हलक़ों के मिनजुमला सिर्फ एक असेंबली हलक़ा ज़िला नैलोर से मुक़ाबला करने का ऐलान किया है । तेलंगाना अवाम के जज़बा का एहतिराम करते हुए तेलंगाना ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा ना लेने का ऐलान किया है । सिर्फ असेंबली हलक़ा महबूब नगर में आंजेहानी रुक्न असेंबली की बेवा विजया लक्ष्मी की ताईद करने का फैसला किया है । हुकमरान कांग्रेस पार्टी किसी से इत्तिहाद करे बगैर ज़िमनी इंतेख़ाबात में मुक़ाबला कररही है ।

महबूब नगर असेंबली हलक़ा से आंजेहानी रुक्न असेंबली की बेवा को उम्मीदवार बनाने का इरादा रखती है । कांग्रेस की तजवीज़ से आंजेहानी रुक्न असेंबली की बेवा इत्तिफ़ाक़ ना करने की सूरत में कांग्रेस पार्टी उम्मीदवार को इंतेख़ाबी मुक़ाबला में उतारने की मंसूबा बंदी करचुकी है । 2009 के आम इंतेख़ाबात में कमीयूनिसट जमाअतों ने तेलगू देशम से इत्तिहाद किया था । हालिया ज़िमनी इंतेख़ाबात में कमीयूनिसट जमाअतों ने मुक़ाबला ना करते हुए तेलगू देशम की ताईद की थी । रियासती असेंबली में सिर्फ एक रुक्न असेंबली रखने वाली सी पी एम ने असेंबली में अपनी तादाद बढ़ाने का फैसला किया है ।

सी पी एम के रियासती सिक्रेट्री मिस्टर बीवी राघलु ने 7 के मिनजुमला तीन असेंबली हलक़ों में मुक़ाबला करने का ऐलान किया है । माबाक़ी हलक़ों में कमीयूनिसट जमाअतों की ताईद करने का ऐलान किया है । उन्हों ने तेलगू देशम की ताईद या मुख़ालिफ़त का कोई ऐलान नहीं किया है ताहम जो भी ऐलान किया है इस से साफ़ होगया कि वो तेलगू देशम की ताईद करने वाली नहीं है । सी पी एम का ये फैसला तेलगू देशम के लिए झटका साबित होसकता है । सी पी आई ने ज़िमनी इंतेख़ाबात में मुक़ाबला ना करने का ऐलान किया है ताहम सी पी एम के ऐलान पर हैरत का इज़हार करते हुए कहा कि सी पी एम ने सी पी आई से मुशावरत करे बगैर मुक़ाबला करने का फैसला किया है ।

इंतेख़ाबी मुक़ाबला में सी पी आई और सी पी एम के फैसले में इत्तिफ़ाक़ राय नहीं है ताहम मुस्तक़बिल में अवामी मसाइल पर दोनों जमाअतें एक दूसरे से ज़रूर तआवुन करेगी । हालिया दिनों में टी आर एस खुल कर तेलंगाना की ताईद में उतर आई है । बजट इजलासमें भी सी पी आई तेलंगाना की क़रारदाद मंज़ूर करने का हुकूमत पर दबाव डाल रही है । असेंबली में तेलंगाना के मसला पर टी आर एस , सी पी आई और बी जे पी के दरमियान फ़्लोर कुआर्डीनेशन के मुआमले में उसूली इत्तिफ़ाक़ हुआ है । टी आर एस के सरबराह मिस्टर के चन्द्र शेखर राव सी पी आई के रियासती सिक्रेट्री डाक्टर के ना रायना से राबिता बनाए हुए हैं और ज़िमनी इंतेख़ाबात में टी आर एस उम्मीदवारों की ताईद करने पर ज़ोर दे रहे हैं ।

सी पी एम के मुक़ाबला करने का ऐलान करते हुए जहां तेलगू देशम के हलक़ों में मायूसी है वहीं बी जे पी के मुक़ाबला करने के ऐलान से तेलगू देशम अपने लिए राहत महसूस कररही है क्यों कि अभी तक ज़िमनी इंतेख़ाबात में बी जे पी मुक़ाबला ना करते हुए टी आर एस की ताईद कररही थी तेलगू देशम का मानना है कि बी जे पी के मुक़ाबलाकरने से तेलंगाना हामियों के वोट तक़सीम होंगे और इस का रास्त फ़ायदा तेलगू देशम होगा । एक हफ़्ता दस दिन में ज़िमनी इंतेख़ाबात के लिए सियासी मंज़र साफ़ होजाएगा अवाम में नई सियासी सफ़ बंदियों को लेकर जो भी तजस्सुस है वो दौर होजाएगा ।।

TOPPOPULARRECENT