Sunday , December 17 2017

ज़िला निज़ाम आबाद में पानी द्स्तेयाबी के लिए हंगामी मंसूबा

निज़ाम आबाद:30 मार्च ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) ज़िला विजिलेंस ऐंड मॉनिटरिंग कमेटी का इजलास रुकन पार्लियामेंट मधोगोड़ याशिकी की सदारत में मुनाक़िद हुआ जिस में रुकन पार्लियामेंट ज़हीर आबाद सुरेश शटकर के अलावा रुकन एसेंबली आरमोर अना पूर्णा, एम अलसी वे जी गौड़, ज़िला कलेक्टर क्रिस्टीना जैड चूंघटो के अलावा दीगर ओहदेदारों ने शिरकत की ।

रुकन पार्लियामेंट मधोगोड़ याशिकी ने आर डब्लू यू एस सुप्रीटेंडेंट इंजीनय‌र इंदिरा सेन पर ब्रहमी का इज़हार करते हुए कहा कि देही इलाक़ों में पानी की शदीद क़िल्लत है और गुजिश्ता साल 2 करोड़ रुपये मंज़ूर किए गए लेकिन अभी तक 2 करोड़ रुपये क्यों नहीं ख़र्च किए गए ।

देही अव्वाम की तकालीफ़ को नज़रअंदाज करने के बारे में तहरीरी तौर पर वज़ाहत देने की हिदायत दी और एजंडा में पानी क़िल्लत ज्यादा इलाके के बारे में इंदिराज ना करने पर नाराज़गी ज़ाहिर की । आरमोर के इलाके में शदीद पानी की क़िल्लत है और इस मसले के हल के लिए 25 लाख रुपये मंज़ूर किये गए थे लेकिन अभी प्रोसिडिंग नहीं जारी की गई और तफ़सीलात हासिल किए बगै़र ही इजलास में शिरकत करने पर नाराज़गी ज़ाहिर की ।

मधोगोड़ याशिकी ने ओहदेदारों की चशमपोशी और ज़िला कलेक्टर भी ख़ामोश रहने पर भी नाराज़गी ज़ाहिर की और देही इलाक़ों में निशानदेही करते हुए पानी क़िल्लत दूर करने की हिदायत दी और ज़रूरतमंद इलाक़ों की निशानदेही करते हुए बोरवेलस की तंसीब करने की और इसके लिए फंड्स की कोई क़िल्लत नहीं है

मदारिस में तलबा-ए‍को पानी सहूलत फ़राहम करने के लिए 426 कामों को 425 लाख रुपये मंज़ूर किए गए और इन कामों को जल्द अज़ जल्द पूरा करने और हर मुदर्रिसा में बैत उल-ख़ला की तामीर करने इंदिरा मकानात की तामीर में तेज़ी पैदा करने और हर बेघर को घर फ़राहम करने आतिशज़दगी के मुतास्सिरीन को 15 रोज़ में मकानात की तामीर के इक़दामात करने की ख़ाहिश की ।

तमानीयत रोज़गार स्कीमों में होरही धांदलियों का ज़िक्र करते हुए कहा कि सोशल आडीट के ज़रिया रूपियों को रीकवरी करने और मुताल्लिक़ा ओहदेदारों केख़िलाफ़ कार्रवाई करने की ख़ाहिश की । मधोगोड़ याशिकी ने हुकूमत की फ़लाही स्कीमात बिलख़सूस रियास्ती हुकूमत की जानिब से मंज़ूर करदा फंड्स और कामों का हलक़ा वारी तफ़सीलात अरकान पार्लियामेंन और एम एल ए को फ़राहम करने की ख़ाहिश की और आइन्दा इजलास में मुकम्मल तफ़सीलात के साथ शिरकत करने की ख़ाहिश की ।

इस मौके पर रुकन पार्लियामेंट ज़हीर आबाद सुरेश शटकर ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमतों के ज़रिया मंज़ूर करदा स्कीमात की अमल आवरी और इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान को फ़ायदा पहुंचाने की ख़ाहिश की । ज़िला कलेक्टर क्रिस्टीना जैड चूंघटो ने कहा कि ज़िला की अव्वाम को आबी सहूलत फ़राहम करने की ग़रज़ से मंसूबा बंदी की जा रही है।

पानी सहूलय‌तों की फ़राहमी के लिए फंड्स की कोई क़िल्लत नहीं है और अव्वाम से शिकायत हासिल करने के लिए कंट्रोल रुम का क़ियाम किया गया और ज़िला में (तबदीली )प्रोग्राम के तेहत ख़ुराक की फ़राहमी और हर माह चेक अप के अलावा सरकारी दवा ख़ानों में ज़चगियों की अंजाम देही के लिए तरग़ीब दी जा रही है।

उन ख्वातीन को जय एस वाई के तेहत एक हज़ार फ़राहम किया जा रहा है और अव्वाम में शऊर बेदार करने के लिए बड़े पैमाने पर कोशिश की जा रही है निर्मल भारत अभियान स्कीम के तेहत ज़िला में 329 देहातों में हज़ारौ इन्फ़िरादी बैत उल-ख़लाओं की तामीर अंजाम दी जा रही है और अब तक 10 हज़ार इन्फ़िरादी बैत उल-ख़ला तामीर किए गए ।

एम अलसी वे जी गौड़ ने अपनी तक़रीर में कहा कि सफ़ाई के इंतिज़ामात के लिए इक़दामात करने और होली के मौके पर सरकंडा में हुए हादिसा के महलूकीन् के विरसा को इमदाद करने की ख़ाहिश की रुकन एसेंबली आर मोर अना पूर्णा ने आरमोर में पानी सहूलतों की फ़राहमी के लिए 25 करोड़ रुपये मंज़ूर किए गए लेकिन अभी तक इस पर अमल आवरी के लिए इक़दामात नहीं किए गए जिसकी वजह से अवाम को पानी क़िल्लत होरही है ।

फ़ौरी इक़दामात करने हल्दी के किसानों को इमदादी क़ीमत की फ़राहमी के लिए इक़दामात करने की ख़ाहिश की इस मौके पर आई के पी डी वेंकटेशम, आर डब्लू यू एस एस ई इंदिरा सेन, म्यूनसिंपल कमिशनर रामा कृष्णा राव के अलावा दीगर आला ओहदेदार भी मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT