Saturday , December 16 2017

ज़िला बहराइच में आर टी आई कारकुन का बहीमाना क़त्ल

बहराइच: ज़िला बहराइच में आर टी आई कारकुन और आम आदमी पार्टी मैंबर के क़त्ल के सिलसिले में गाँव‌ के सरपंच और इस के दो बेटों को गिरफ़्तार करलिया। पुलिस ने बताया कि 58 साला गुरूप्रसाद मिसरा क़त्ल केस के असल मुल्ज़िमीन त्रिलोक नाथ जो कि मौज़

बहराइच: ज़िला बहराइच में आर टी आई कारकुन और आम आदमी पार्टी मैंबर के क़त्ल के सिलसिले में गाँव‌ के सरपंच और इस के दो बेटों को गिरफ़्तार करलिया। पुलिस ने बताया कि 58 साला गुरूप्रसाद मिसरा क़त्ल केस के असल मुल्ज़िमीन त्रिलोक नाथ जो कि मौज़ा हिर्दी गोरा का सरपंच है और इस के दो बेटों नीरज और सुशील को कल गिरफ़्तार करलिया है।

जब कि इस केस में मतलूब मज़ीद मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तारी के लिये धावे किए जा रहे हैं। इस्टेशन इंचार्ज हिर्दी पुलिस इस्टेशन शिव प्रसाद यादव को इस वाक़िये के बाद मुअत्तल करदिया गया। गुरूप्रसाद मिसरा ने गाँव‌ में सरपंच त्रिलोक नाथ की जानिब से अंजाम दिए गए तरक़्क़ियाती कामों पर क़ानून हक़ मालूमात के तहत तफ़सीलात तलब की थी और हाल ही में ज़िला हेडक्वार्टर पर धरना भी मुनज़्ज़म किया था जिन्हें 13 जून को मार कर हलाक करदिया गया था।

महलूक मिसरा के अफ़रादे ख़ानदान ने पुलिस में ये शिकायत दर्ज करवाई है कि सरपंच नाथ और इस के भाईयों और बेटों ने उनके मकान पर हमला कर के आर टी आई कारकुन की ज़बरदस्त पिटाई करदी थी। वो हॉस्पिटल मुंतक़िल करने के दौरान फ़ौत होगए।

TOPPOPULARRECENT