Monday , July 16 2018

ज़िला महिकमा अक़लियती बहबूद निज़ामबाद में तक़र्रुत के लिए ख़ुसूसी हिदायत

निज़ामबाद 20 अगस्त: रुकने पार्लियामेंट निज़ामबाद के कवीता ने ज़िला महिकमा अक़ळीयती बहबूद निज़ामबाद में दरकार तमाम बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी, मुलाज़ीमीन के कॉन्ट्रैक्टस पर तक़र्रुत के ख़सूस में ज़िला कलेक्टर योग्यता राना को हिदायत दी।

एम पी के कवीता ने अपने जारी करदा सहाफ़ती बयान में कहा कि तेलंगाना रियासत हुकूमत की तरफ से अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद, तरक़्क़ी के लिए मुतआरिफ़ करदा स्कीमात पर सद फ़ीसद अमल आवरी और इस्तेफ़ादा कुनुन्दगान को मुस्तफ़ीद कराने ज़िला महिकमा अक़लियती बहबूद में मुकम्मिल इंफ्रास्ट्रक्चर की फ़राहमी नागुज़ीर है।

मुताल्लिक़ा महिकमा में अमला की कमी के बाइस हुकूमती स्कीमात से मुस्तहक़्क़ीन को फ़ायदा पहुंचाने में मसाइल का सामना है। उन्होंने महिकमा ज़िला अक़लियती बहबूद में मुकम्मिल तौर पर मख़लवा तमाम जायदादों को आउटसोर्सिंग तर्ज़ पर तक़र्रुत अमल में लाने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया।

के कवीता ने कहा कि रियासती हुकूमत ने अक़लियती बहबूद ओहदेदारों के लिए सरकारी गाड़ी मुख़तस करने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया है ताके वो ज़िला भर में अक़लियती अवाम के मसाइल से वक़फ़ीत हासिल करते हुए मुताल्लिक़ा ओहदेदार हुकूमती स्कीमात से मुस्तफ़ीद करा सकें। इस मौके पर एस ए अलीम क़ाइद टी आर एस के अलावा नविद इक़बाल सदर ज़िला अक़लियती सेल टी आर एस मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT