Monday , November 20 2017
Home / Uttar Pradesh / ज़िला सँभल में पुलिस की सख़्त चौकसी

ज़िला सँभल में पुलिस की सख़्त चौकसी

सँभल ( उत्तरप्रदेश ): ये इत्तेला मिलने पर कि ज़िला सँभल के बाज़ नौजवानों से अस्करीयत पसंद तंज़ीम अलक़ायदा ने राबिता क़ायम करलिया। पुलिस ने ज़बरदस्ती चौकसी इख़तियार करली है। दिल्ली और ओडिशा में कल 2 अलक़ायदा के राबिता कारों को गिरफ़्तार करलिया गया था और दिल्ली पुलिस ने ये इद्दिआ किया है कि बर्र-ए-सग़ीर हिंद में अलक़ायदा की साज़िश को बे-नक़ाब कर दिया गया है जो कि बैरूनी ममालिक से अपनी सरगर्मियां चला रहे हैं।

पुलिस ने बताया कि 41 साला मुहम्मद आसिफ़ को शुमाली दिल्ली के इलाक़ा सलीम पूर से और 37 साला अबदुर्रहमान को कटक ( ओडिशा ) में इलाक़ा जगतपोर से गिरफ़्तार करलिया गया है। पुलिस ने बताया कि तहकीकात के दौरान पता चला है कि आसिफ़ के ज़िला सँभल में दीपा सराय मुहल्ला के बाज़ नौजवानों के साथ ताल्लुक़ात हैं जिसकी इत्तेला के साथ ज़िला सँभल में पुलिस को सख़्त चौकस कर दिया गया है।

ये हिदायत जारी कर दी गई है कि फैक्ट्रियों में काम करने वाले वर्कर्स की तन्क़ीह और तलाशी मुहिम शुरू कर दी जाये। पुलिस सुप्रिटेंडेंट अतुल सक्सेना ने बताया कि होटलों और गेस्ट हाउज़ में धावे किए जा रहे हैं। बावर किया जाता है कि आसिफ़ , अलक़ायदा तंज़ीम की हिन्दुस्तानी शाख़ का अमीर है जो कि नौजवानों को तरग़ीब तक़र्रुर और तरबियत देता है।

TOPPOPULARRECENT