Monday , December 18 2017

ज़ेड सेक्यूरिटी से केजरीवाल का इन्कार

आदमी पार्टी ( आप ) के कन्वीनर अरविंद केजरीवाल ने दिल्ली पुलिस की सख़्त सेक्यूरिटी लेने से इनकार करते हुए कहा कि ख़ुदा सब से बड़ा तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने वाला है। दिल्ली के इज़ाफ़ी कमिशनर ( सेक्यूरिटी ) वे रंगनाथन ने केजरीवाल को ख़त लिख कर

आदमी पार्टी ( आप ) के कन्वीनर अरविंद केजरीवाल ने दिल्ली पुलिस की सख़्त सेक्यूरिटी लेने से इनकार करते हुए कहा कि ख़ुदा सब से बड़ा तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने वाला है। दिल्ली के इज़ाफ़ी कमिशनर ( सेक्यूरिटी ) वे रंगनाथन ने केजरीवाल को ख़त लिख कर कहा कि दिल्ली पुलिस दिल्ली के वज़ीर-ए-आला को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करती है जो जेड ज़मुरे के सतह की होती है।

दिल्ली पुलिस के हुक्काम को ज़रिये भेजे गए ख़त में उन्होंने कहा कि चूँकि अरविंद केजरीवाल दिल्ली के वज़ीर-ए-आला बनने जा रहे हैं, दिल्ली पुलिस को क़वानीन के तहत उन्हें तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने की ज़रूरत है . केजरीवाल ने दिल्ली पुलिस को अपने जवाब में शुक्रिया अदा करते हुए कहा कि उन्हें किसी तरह की सैक्योरिटी की ज़रूरत नहीं है, ना तो एस्कार्ट और ना ही ज़ाती सेक्यूूरिटी की। उन्हों ने कहा कि ख़ुदा सब रखवाला है।
बी जे पी ने कहा आप – कांग्रेस की हुकूमत अवाम को धोखा
दिल्ली बी जे पी के सदर डाक्टर हर्षवर्धन ने आप और कांग्रेस पार्टी मख़लूत हुकूमत को अवाम को धोखा बताया है। उन्होंने कहा कि आम आदमी पार्टी के कन्वीनर अरविंद केजरीवाल ने इंतिख़ाब से क़ब्ल कहा था कि कोई भी पार्टी से इत्तिहाद नहीं करेंगे तो अगर हुकूमत बनती है तो ये दिल्ली के अवाम के साथ बहुत बड़ा धोखा होगा।

अच्छा काम करे तो 5 साल हिमायत : कांग्रेस
दिल्ली कांग्रेस के सदर अरविंदर सिंह लवली ने आम आदमी पार्टी के साथ बनने जा रही हुकूमत के बारे में कहा, अगर हुकूमत अच्छा काम करेगी तो 5 साल तक आप को हिमायत देंगे। वहीं साबिक़ वज़ीर-ए-आला शीला दिक्षित ने साफ़ कर दिया है कि उन की पार्टी ने आप को बाहर से हिमायत की है। उन्होंने कहा कि हुकूमत आप की है और दिल्ली के अवाम को किये गये बादे मुकम्मल करना अब उन की ज़िम्मेदारी होगी

TOPPOPULARRECENT