जादूई ताक़त के दावेदार धोके बाज़ गिरफ़्तार

जादूई ताक़त के दावेदार धोके बाज़ गिरफ़्तार

हैदराबाद । 9 नवंबर ( सियासत न्यूज़) जादूई शक्तियां होने का दावा करते हुए मासूम अवाम को धोका देने वाले एक ख़तरनाक और आदी धोके बाज़ को कमिशनर टास्क फ़ोर्स ने गिरफ़्तार करलिया । बताया जाता है कि 37 साला मौदूद अहमद ख़ान उर्फ़ महदवी महादेव उर

हैदराबाद । 9 नवंबर ( सियासत न्यूज़) जादूई शक्तियां होने का दावा करते हुए मासूम अवाम को धोका देने वाले एक ख़तरनाक और आदी धोके बाज़ को कमिशनर टास्क फ़ोर्स ने गिरफ़्तार करलिया । बताया जाता है कि 37 साला मौदूद अहमद ख़ान उर्फ़ महदवी महादेव उर्फ़ लार्ड शेवा गुज़श्ता चंद बरसों से मासूम अवाम को ये कह कर धोका दे रहा था और ये दावा करता था कि वो अपने जादूई शक्तियों की मदद से हर किस्म की परेशानी बिशमोल मआशी तंगी , बीमारीयों से नजात और कई मुश्किलात हल करसकता है ।

इस बात का दावा करते हुए अहमद ख़ान ने मासूम अवाम से भारी रक़म वसूल की थी और जारीया साल जब पुलिस ने इस को गिरफ़्तार करने की कोशिश की तो इस ने पुलिस पर मुबय्यना तौर पर हमला करते हुए वहां से फ़रार होने में कामयाबी हासिल करली थी । पुलिस ने ये दावा किया है कि अहमद ख़ान साबिक़ मैं हुसैनी इलम , पंजा गट्टा , आसिफ़ नगर , हुमायूँ नगर , लंगर हौज़ , बेगम पेट और राजिंदर नगर पुलिस स्टेशन हदूद में धोका दही की वारदातें अंजाम दी थीं और उन पुलिस स्टेशन से वाबस्ता पुलिस मुलाज़मीन पर हमला किया था । गिरफ़्तार मुल्ज़िम को आसिफ़ नगर पुलिस स्टेशन के हवाले करदिया गया जहां पर इस के ख़िलाफ़ ग़ैर ज़मानती वारंट ज़ेर-ए-इलतिवा है ।

Top Stories