Thursday , December 14 2017

जानवर के ज़बीहा पर एहतेजाज

ग़ाज़ीआबाद । 6 जुलाई (पी टी आई) ज़िला कोतवाल पर और देहात जावली के शहरीयों ने आज उनके इलाक़े के जंगलों में गाय के ज़बीहा के मुबय्यना वाक़ियात के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त एहतेजाज किया। पुलिस ज़राए के बमूजब देहातियों का एहतेजाज उस वक़्त फूट पड़ा जबकि क

ग़ाज़ीआबाद । 6 जुलाई (पी टी आई) ज़िला कोतवाल पर और देहात जावली के शहरीयों ने आज उनके इलाक़े के जंगलों में गाय के ज़बीहा के मुबय्यना वाक़ियात के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त एहतेजाज किया। पुलिस ज़राए के बमूजब देहातियों का एहतेजाज उस वक़्त फूट पड़ा जबकि कोतवाल पर के क़रीब जंगलों में आज सुबह गाय के ज़बीहा के आसार नज़र आए।

ख़बरें फैल गईं कि किसी किस्म की बाक़ियात जावली देहात के क़रीब जंगलों में दस्तयाब हुई हैं। मुक़ामी अफ़राद की कसीर तादाद ज़बीहा एहतेजाज करने केलिए जमा होगई थी लेकिन सीनीयर पुलिस ओहदेदार बिशमोल एस एस पी नितिन तीवारी वहां पहुंच गए। उनके साथ काफ़ी तादाद में पुलिस अमला था ताकि किसी भी नाख़ुशगवार वाक़िये को रोका जा सके।

देहातियों ने ज़बीहा गाय‌ के ख़ातियों को अंदरून दो दिन गिरफ़्तार करने का मुतालिबा किया। पुलिस ने एहतेजाजी देहातियों को तय्याक़ून‌ दिया कि ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी जिस पर एहतेजाजी मुंतशिर होगए । पुलिस ने बाक़ियात का पोस्टमार्टम करवाया।

TOPPOPULARRECENT