Monday , September 24 2018

जारीया तालीमी साल में चार फ़ीसद तहफ़्फुज़ात पर अमल आवरी बरक़रार

हुकूमत इस तालीमी साल के दौरान 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात बराए मुस्लिम बरक़रार रखते हुए 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए इक़दामात करेगी। जनाब महमूद अली डिप्टी चीफ मिनिस्टर और वज़ीर माल ने आज तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल में अरकान के इस्तिफ़सारात

हुकूमत इस तालीमी साल के दौरान 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात बराए मुस्लिम बरक़रार रखते हुए 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए इक़दामात करेगी। जनाब महमूद अली डिप्टी चीफ मिनिस्टर और वज़ीर माल ने आज तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल में अरकान के इस्तिफ़सारात के जवाब देते हुए ये बात कही।

उन्हों ने बताया कि तालीमी साल 2014-15 के दौरान 4 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर अमल होगा। वो जनाब मुहम्मद अली शब्बीर डिप्टी फ़्लोर लीडर कांग्रेस की जानिब से किए गए इस्तिफ़सार का जवाब दे रहे थे।

जनाब मुहम्मद अली शब्बीर ने गवर्नर के ख़ुतबा पर तहरीके तशक्कुर मुबाहिस में हिस्सा लेते हुए एक मौक़ा पर बरसरे इक्तेदार जमात को मश्वरा दिया कि वो महकमा माल और औक़ाफ़ के रिकॉर्ड्स की तसहीह करे।

मुहम्मद अली शब्बीर ने महकमा माल को रियासत की औकाफ़ी जायदादों की तबाही का ज़िम्मेदार क़रार देते हुए कहा कि सीलिंग एक्ट 1973 के नफ़ाज़ के बाद तेलंगाना में तबक़ा आमिरा कई मुश्किलात का शिकार हो गया और गुर्बा में शामिल हो गया।

उन्हों ने मज़ीद मुतालिबा किया कि डिप्टी चीफ मिनिस्टर और वज़ीर माल जनाब महमूद अली महकमा माल और औक़ाफ़ के इलावा महकमा माल और पट्टादार के माबैन जारी मुक़द्दमात जायज़ा लेते हुए उन की यक्सूई के इक़दामात करें।

TOPPOPULARRECENT