Friday , December 15 2017

जारीया (मौजूदा) माह के अवाख़िर तक मसला की यकसूई

सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव आज शाम नई दिल्ली रवाना हुए। उन्हों ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि जारीया (मौजूदा) माह के इख़तताम तक तेलंगाना मसला (समस्या) की यकसूई होजा एगी पार्लियामेंट के जारीया (मौजूदा) मानसून इज

सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव आज शाम नई दिल्ली रवाना हुए। उन्हों ने इस यक़ीन का इज़हार किया कि जारीया (मौजूदा) माह के इख़तताम तक तेलंगाना मसला (समस्या) की यकसूई होजा एगी पार्लियामेंट के जारीया (मौजूदा) मानसून इजलास में शिरकत के लिए रवानगी से क़ब्ल मीडीया के नुमाइंदों से के सी आर ने मुख़्तसर बातचीत की। उन्हों ने कहा कि दिल्ली में क़ियाम के दौरान वो मर्कज़ी क़ाइदीन से तेलंगाना मसला (समस्या) पर बातचीत करेंगे। उन्हों ने कहा कि अलहिदा रियासत की तशकील (गठन) के मसला (समस्या) पर शुबा की कोई गुंजाइश नहीं है और अवाम को अंदेशों का शिकार नहीं होना चाहीए।

जारीया (मौजूदा) माह के इख़तताम तक मर्कज़ की जानिब से इस मसला (समस्या) की यकसूई बहरसूरत यक़ीनी नज़र आरही है। चन्द्र शेखर राव मानसून सैशन के आग़ाज़ के बाद पहली मर्तबा नई दिल्ली रवाना हुए। इन के हमराह अफ़राद ख़ानदान के इलावा पार्टी के साबिक़ अरकान पार्लीमान विनोद कुमार, जतिंद्र रेड्डी भी नई दिल्ली रवाना हुए। इस मर्तबा के सी आर का दिल्ली में क़ियाम तवील हो सकता है, क्योंकि पार्टी ज़राए के मुताबिक़ कांग्रेस आला कमान ने इन से ख़ाहिश की है कि पार्लियामेंट इजलास के इख़तताम के बाद नई दिल्ली में दस्तयाब रहें ताकि तेलंगाना मसला (समस्या) पर मुज़ाकरात किए जा सकें।

नई दिल्ली रवानगी से क़ब्ल चन्द्र शेखर राव ने पार्टी क़ाइदीन के साथ इजलास मुनाक़िद (आयोजित) किया और नई दिल्ली में इख़तियार की जाने वाली हिक्मत-ए-अमली पर ग़ौर किया। पार्टी के मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन ने इन से मुलाक़ात की और दौरा दिल्ली से नेक तवक़्क़ुआत वाबस्ता कीं। पोलीट ब्यूरो अरकान प्रकाश रेड्डी, महमूद अली, डाक्टर श्रावण के इलावा सय्यद इबराहीम और दीगर (दुसरे) क़ाइदीन ने तिरंगाह पर के सी आर को विदा किया।

TOPPOPULARRECENT