Thursday , December 14 2017

जारीया साल अक़लियती बहबूद का बजट निसफ़ से भी कम जारी किया गया

हैदराबाद 11 दिसंबर: तेलंगाना हुकूमत ने आइन्दा मालीयाती साल अक़लियती बहबूद के बजट में इज़ाफे का फ़ैसला किया है ताहम जारीया साल के बजट की इजराई और ख़र्च की तफ़सीलात का जायज़ा लें तो निसफ़ से भी कम बजट अभी तक जारी किया गया।

महिकमा अक़लियती बहबूद के ताज़ा-तरीन आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ अक़लियती बहबूद के लिए मुक़र्ररा 1130 करोड़ रुपये में से 400 करोड़ रुपये जारी किए गए और मुख़्तलिफ़ स्कीमात के तहत 358 करोड़ रुपये ख़र्च किए गए हैं जिसमें शादी मुबारक स्कीम के 100 करोड़ शामिल हैं अगर ग्रीन चैनल में शामिल इस स्कीम की रक़म को अलाहिदा कर दिया जाये तो अक़लियती बहबूद पर ताहाल सिर्फ 258करोड़ रुपये ही ख़र्च हुए हैं।

बताया जाता हैके इस ख़र्च शूदा बजट में अक़लियती तलबा की फ़ीस बाज़ अदायगी के 85 करोड़ और स्कालरशिप के 35 करोड़ रुपये शामिल हैं।

हुकूमत ने स्कालरशिप के लिए 50करोड़ रुपये जारी किए थे जिसमें से 35करोड़ रुपये तलबा के एकाऊंट में जारी किए गए। ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम के तहत हुकूमत ने पहली क़िस्त के तौर पर 12 करोड़ 50लाख रुपये जारी किए और 210 मुंतख़ब उम्मीदवारों को पहली क़िस्त की इजराई के लिए डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसरस को 11करोड़ 76 लाख रुपये जारी किए गए।

हैदराबाद के बिशमोल दुसरे अज़ला में मुंतख़ब तलबा को पहली क़िस्त की इजराई में ताख़ीर की शिकायात मिली हैं। हुकूमत ने पहली क़िस्त की इजराई के लिए इब्तिदा में 10 नवंबर की हद मुक़र्रर की थी जिसे बाद में 10 दिसंबर कर दिया गया लेकिन अभी तक तमाम मुंतख़ब तलबा को स्कालरशिप की पहली क़िस्त 5लाख रुपये जारी नहीं किए गए।

TOPPOPULARRECENT